نوشته شده توسط : admin

هنگامی که شرکتتان پول، زمان و تلاش زیادی برای نمایش یک غرفه در یک نمایشگاه را صرف می کند، مهم است که بهترین نتیجه حاصل شود.برنامه ریزی دقیق و تحقیق می تواند راه بسیار خوبی برای این باشد که غرفه نمایشگاهی موفقی در نمایشگاه داشته باشید.
این مقاله راه هایی را برای جذب بازدید کنندگان به غرفه خود، روش های دقیق برای برنامه ریزی یک نمایشگاه تجاری موفق و کشف برخی از بهترین ایده ها برای نمایشگاه های تجاری ارائه می دهد.
چشم انداز جذاب برای غرفه
یک نمایشگاه مکانی است که خریداران و فروشندگان آن جا یکدیگررا ملاقات می کنند. مزیت نمایشگاه این است که خریداران به نمایشگاه می آیند و می خواهند در مورد جدیدترین و بهترین مواردی که شما ارائه می دهید یاد بگیرید.
مشکل این است که میزان رقابت شما در نمایشگاه بسیار زیاد است. راه غلبه بر این مشکل این است که اقدامات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که خریداران غرفه خود را از دست نخواهید داد.
در اینجا ما شما را راهنمایی می کنیم تا بازدیدکنندگان در غرفه شما متوقف شوند.

1-موقعیت مکانی غرفه
اگر مایل به پرداخت بیشتر هستید، به این موضوع باید سریع تر رسیدگی کنید.چراکه مکان های اصلی نمایشگاه های تجاری به سرعت به فروش می رسند؛ بعضی از مکان های اصلی حتی خیلی از قبل رزرو هستند، بنابراین شما ممکن است حتی ازالان برای سال آینده برنامه ریزی کنید.

2-ظاهر و طراحی غرفه
خریداران جذب غرفه های زیبا می شوند.از رنگ های روشن استفاده کنید و سعی کنید افکت های جذابی را پیاده سازی کنید.این موضوعی است که باعث می شود خریداران وقتی به غرفه شما می رسند توقف کنند و یا به راه رفتن ادامه دهند.
پیام و شعار شرکتتان را واضح برسانید و کاری کنید که از همه جهت ها قابل دیدن باشد.

3- میزبان غرفه
در نظر بگیرید که یک میزبان غرفه دارید که برای پاسخ دادن به برخی سوالات ساده و خرید مستقیم به کارکنان مناسب در غرفه آموزش دیده است.
شما می توانید با استفاده از هنرمندان مانند مدل، شعبده باز، خواننده، و یا نوع دیگری از سرگرمی که همراه با شخصیت شرکت شما و یا موضوع نمایشگاه یا غرفه باشد، این کار را بکنید.

4-آفر های نمایشگاهی
اطمینان حاصل کنید که آفرهای شرکتتان مشخص و واضح باشند به طوری که خریداران بدانند که به منظور دریافت تخفیف و یا پیشنهاد ویژه آنها نیاز به خرید در نمایشگاه دارند. اطمینان حاصل کنید که آفرویژه شما نوشته شده است و بسیار روشن است.

5- نوشیدنی و پذیرایی
شرکت کنندگان در نمایشگاه برای پیاده روی نیامده اند.پیشنهاد تنقلات و نوشیدنی ها به خریداران و شرکت کنندگان بسیار قدردانی خواهد شد. نوشیدنی های شما و یا پیشنهادات میان وعده باید با فرهنگ یا موضوع شرکت شما مطابقت داشته باشد. بطری های آب و هر بسته بندی باید با نام تجاری یا کارت های کسب و کار شما مرتبط باشد تا به آنها یادآوری کند که از شما دریافت کرده اند.



:: برچسب‌ها: غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سازه های اسپیس فریم (space frame) فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با تقسیم نیروی وارده توسط وزن سازه، در کنار استحکام غرفه ها از زیبایی خاصی بر خوردار می شوند. اسپیس فریم یا به عبارتی دیگر داربست نمایشگاهی جزو تجهیزات و سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد. با ترکیب اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی جدید می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود. معنی لغوی اسپیس فریم که واژه ای انگلیسی میباشد به معنی سازه فضایی میباشد. این نام به خاطر ساختار مولکولی فضایی اسپیس فریم میباشد
یک اسپیس فریم به یک ساختار فضایی اشاره دارد که اعضای آن به یکدیگر متصل می شوند به طوری که آنها علاوه بر نیروهای محوری، لحظه و برش را نیز منتقل می کنند. در مقایسه، فضاهای پین اتصال می یابند و در نتیجه اعضای آن در حال تنش یا فشرده سازی هستند و لحظه یا برش را انتقال نمی دهند.
اسپیس فریم ها یا از واحدهای مدولار پیش ساخته (سیستم مدولار) یا قسمت های مجزا با استفاده از انواع مختلف اتصال دهنده ها یا گره ها (سیستم گره ای) جمع می شوند. این سیستم ها معمولا اختصاصی هستند.
همچنین امکان ساخت اسپیس فریم ها توسط جوش به یکدیگر وجود دارد. این یک کارجایگزین پرهزینه تر است. هنگام جوشکاری میدان، مفاصل در نظر گرفته شده و به طور محکم اتصال می یابند.
طبیعت نمونه های زیادی از تنظیمات بسته بندی فضایی تکراری مورد استفاده در اسپیس فریم ها دارد: منشا شش ضلعی لانه زنبوری؛ ارگانیسم های گیاهی سلولی، سازمان تکراری از کریستال ها و برف ها و غیره. مثلث ساده ترین هندسه پایدار است، به این معنی که شکل آن در هواپیما تغییر نمی کند، زیرا سه عضو متصل وجود دارد. این مورد برای چند ضلعی مثل مربع، مستطیل، شش گوش نیست. اعضایی که با استفاده از اسپیس فریم ها ایجاد می کنند مثلثاتی است که ساختار را تثبیت می کند.

مزایای اسپیس فریم

1) خلق سازه های زیبا و غرفه نمایشگاهی با استفاده از اسپیس فریم
2) تنوع کاربری سازه نمایشگاهی اسپیس فریم از جمله ساخت سن و استیج
3) هزینه کم امکان اجاره اسپیس فریم (space frame)
4) امکان عبور امکانات برقی حرارتی و .... از فضای اسپیس فریم
5) سرعت در تولید و اجرای اسپیس فریم
6) امکان نصب و باز کردن سریع سازه اسپیس فریم برای ساخت غرفه نمایشگاهی
7) بارگیری و حمل و نقل آسان سازه اسپیس فریم
8) امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی در کلیه نقاط کشور
9) وزن کم سازه های اسپیس فریم و کاربرد آسان اسپیس فریم در ساخت غرفه های نمایشگاهی
10) اسپیس فریم بهترین سازه جهت نور پردازی و غرفه آرایی میباشد
11) ایمنی اسپیس فریم
12) امکان نصب و اجرای اسپیس فریم در تمامی مکان های جغرافیایی با تنوع در اجرا اسپیس فریم

حال آنکه اگر شما برای ساخت غرفه نمایشگاهی خود،تصمیم به استفاده از اسپیس فریم ها گرفته اید. پس از انتخاب غرفه های از پیش ساخته شده، می توانید با بهره گرفتن از خدمات و مشاوره شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی از این سازه بهره گیرید. شما می توانید با یک طرح سفارشی،سفارش خود را برای ساخت اسپیس فریم سفارشی به یکی از شرکت ها و مجریان واگذار نمایید و یا اینکه از اسپیس فریم های آماده و از پیش ساخته شده بهره گیرید و در مدت زمان نمایشگاه به اجاره اسپیس فریم های نمایشگاهی روی آورید. با استفاده از استندهای چاپی با نام و لوگو سازمان خود شما می توانید اسپیس فریم های اجاره شده را در مدت زمان استفاده شخصی سازی کنید.
انتخاب اجاره کردن اسپیس فریم برای ساخت غرفه نمایشگاهی ،با توجه به گران بودن قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی توسط چوب و نئوپان ،انتخاب بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای خواهد بود. قیمت ارزان اسپیس فریم اجاره ای نسبت به دیگر سازههای نمایشگاهی اجاره ای از ویژگیهای بارز اسپیس فریم نمایشگاهی اجاره ای میباشد. سازه اسپیس فریم اجاره ای در اسرع زمان در محل مورد نظر قابل اجرا است.و می توانید در کمترین زمان و کمترین هزینه غرفه نمایشگاهی شما را البته با انتخاب های هوشمندانه شما از میان انواع اسپیس فریم های اجاره ای متمایز کند.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگ ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نوعی سازه متشکل از پایه، قید و پنل با ارتفاع عموما 240 سانتی متر که به فاصله یک متر از هم به یکدیگر متصل شده و در متراژهای مختلف قابل اجرا می باشد.
این سازه با توجه به آسیب پذیر بودن در مقابل آب و باد در فضای سرپوشیده قابل استفاده می باشد. در این نوع غرفه سازی چناچه مشارکت کننده بخشی از یک نمایشگاه باشد نیازی به اینکه شخصا اقدام به ساخت کند نیست و قرارداد ساخت به طور کلی توسط ستاد برگزاری با مجری منعقد می گردد.

اگر شما به دنبال یک راه حل مناسب و همه منظوره هستید که سازگار با نیازهای مختلف کسب و کار شما برای حضور در نمایشگاه ها باشد، غرفه سازی مدولار می تواند بهترین گزینه ی در پیش روی شما باشد.
 شما می توانید  .غرفه سازی مدولار علاوه بر اینکه از نوع غرفه سازی ارزان به شمار می رود در زمان نیز بسیار صرفه جویی می کند و شما در کمترین زمان می توانید غرفه سازی ارزان و البته انعطاف پذیر خود را نسبت به نمایشگاهی که شرکت کرده اید داشته باشید.
غرفه های مدولار به صورت نرمال با کیفیت متوسط است. دیواره های غرفه سازی نمایشگاه مدولار با استراکچر پروفیل آلومینیوم و پرکننده ام دی اف شش میلی متری است. نور پردازی در این غرفه نمایشگاهی به صورت متعارف می باشد و می توانید سردرب غرفه و کتیبه و نام غرفه را در این نوع غرفه سازی نیز مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که برخی تجهیزات و لوازم نمایشگاهی مانند میز و صندلی نیز در این غرفه های نمایشگاهی موجود می باشند

مزایای غرفه سازی مدولار 

از این غرفه سازی نمایشگاهی می توان به هزینه پایین آن اشاره نمود چراکه از متریال با قیمتی بسیار پایین مانند نئوپان تولید می شود و از بهترین انتخاب ها برای شرکتها می باشد چراکه با پرداخت هزینه های بسیار پایین همراه با رزرو غرفه می توانند این غرفه ها را تحویل بگیرند 
لازم به ذکر است که با استفاده از تجهیزات همیزن غرفه سازی نمایشگاه مدولار می توان غرفه های بسیار جذابی را طراحی نمود که متاسفانه در کشور ما این مورد کمتر مورد توجه قرار گرفته شده است . 
غرفه های  مدولار در داخل جعبه های حمل و نقل فشرده بسته بندی می شوند که می تواند موجب حفظ هزینه های ذخیره سازی کم گردد والبته به دلیل استفاده از مواد اولیه سبک وزن مانند آلومنیم و پلاستیک های فشرده  شما قادر خواهید بود در هزینه های نیروی کار و حمل و نقل صرفه جویی گردد. 
تجهیزات نمایشگاهی مدولار از کوچکترین سایز 10×10 تا سایز های مناسب برای جزیره های نمایشگاهی را نیز پوشش می دهد.
علاوه بر مزیت قابل حمل بودن تجهیزات غرفه های مدولار،گرافیک با کیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و هزینه، نگهداری آسان و قابلیت سفارشی سازی این تجهیزات راه حل بسیار مقرون به صرفه ای خواهد بود که غرفه سازی ارزان و البته بسیار مدرن و به روز را به ارمغان می آورد.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غرفه سازی در نمایشگاه امروزه به شکل و شیوه ای جدید در بازاریابی و فروش تاثیر دارد. در واقع می توان گفت مهم ترین رکن بازاریابی امروزه ، غرفه سازی نمایشگاهی است. انتخاب بهترین نوع نمایشگاه و متناسب با اهداف شرکت و غرفه سازی با شیوه های اصولی می تواند تضمین کننده موفقیت هر شرکت باشد. 

غرفه سازی و انواع نمایشگاه های داخلی

1-نمایشگاه های محلی
این نوع نمایشگاه ها در یک محل یا شهر خاصی برگزار می شود.
نمایشگاه پوشاک بهاره که هر ساله در اسفند ماه دائر می گردد از این دست نمایشگاه هاست.
غرفه سازی در این نمایشگاه به تخصص چندانی نیاز ندارد.

2-نمایشگاه های منطقه ای
این نوع نمایشگاه نیز در یک منطقه جغرافیایی یا یک استان برگزار می شود.
3-نمایشگاه های ملی
دراین نوع نمایشگاه ها هدف ارائه و نمایش توانمندیها و پیشرفت ها در زمینه های بازرگانی، صنعتی، تکنولوژی، فرهنگی و هنری یک کشور می باشد.
غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه می تواند به شیوه های خلاقانه ای انجام شود.

غرفه سازی و انواع نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه های بین قاره ای
این مدل نمایشگاه نیز میان دو یا چند قاره و در یک کشور خاص برگزار می شود.
نمایشگاه های بین المللی عمومی
هدف از برپایی این نوع نمایشگاه‎ها ، نمایش کالاهای مختلف اعم از مصرفی و سرمایه برای عموم مردم است.
نمایشگاه بین المللی بازرگانی تهران از جمله نمایشگاه های بین المللی عمومی به حساب می آید.
در این نمایشگاهها تجارت واقعی صورت نمی گیرد.

نمایشگاه بین المللی تخصصی
در این نوع نمایشگاه ها یک سری کالا ها و یا فناوری های خاص و برای مصرف کنندگان خاص ارائه می شود و مخاطبین آن معمولا متخصصین و دانشجویان مرتبط با آن صنعت و خدمات هستند.

نمایشگاه های بین المللی اطلاعاتی
با غرفه سازی در این نوع نمایشگاه می توان آخرین تحولات تکنولوژیکی و دانش فنی را به نمایش گذاشت.
معمولاً هر دو سال یا چهار سال یکبار برگزار می شود مانند نمایشگاه بین المللی انفورماتیک که در آلمان بر پا می شود.

نمایشگاه اختصاصی کشورها
هدف از برگزاری این نوع نمایشگاه ها بازاریابی و تحکیم روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور است.
غرفه سازی در این نمایشگاه به درخواست یک کشور و در یک کشور دیگر برگزار می شود. نمایشگاه اختصاصی ایران در استرالیا از این دست نمایشگاه محسوب می شود.
غرفه سازی در این نمایشگاه از حساسیت زیادی برخوردار است.
نمایشگاه اکسپو
این نوع نمایشگاه بیشتر جنبه ی نمایشی دارد و به  اهداف  انسانی و اجتماعی و فرهنگ توجه بسیاری می شود. در این نمایشگاه براساس موضوع خاص و انتحاب شده کشورها و شرکت کنندگان به طراحی غرفه سازی براساس موضوع و تم انتخاب شده می پردازند و توانمندی علمی، فنی، معماری، فرهنگ و تاریخی خود را به نحوی مقتضی و زیبا به چالش میکشند.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا
شاید بتوان گفت که این نمایشگاه ها از رده خارج شده هستند و بیشتر جنبه ی جشنواره ی فروش به حساب می آیند و در آن کالاهای مصرفی شهروندان با هزینه ی کمتر در معرض عموم قرار میگیرند و به فروش می رسند. مانند نمایشگاه پوشاک،کتاب و لوازم مصرفی و …
نمایشگاه مجازی
 این نوع نمایشگاه ها با استفاده از اینترنت و فناوری های نوین و به صورت مجازی برگزار میگردد . از لحاظ هزینه ی کم  برگزاری،عدم زمانبندی و ساخت و ساز و در دسترس بودن همگانی دارای مزیتهایی است اما باید به این نکته توجه کرد که بازرگانان و صنعتگران نیاز به دیدن کالا و بررسی مستقیم و مذاکره رودررو دارند.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 طراحی و غرفه سازی بر اساس سازه هایی که مورد استفاده قرار می گیرند نیز انواع مختلفی دارد. مسئله مهم در غرفه سازی انتخاب بهترین نوع غرفه برای ساخت غرفه ماست. به طور کلی طراحی غرفه و ساخت غرفه بر اساس سازه به سه دسته تقسیم می شود این سه دسته شامل موارد زیر می باشد:
1.غرفه های ساختنی
2.غرفه های اسپیس فریم
3.غرفه های مدولار ویژه
در طراحی غرفه های ساختنی

غرفه های ساختنی(Purpose built stands )
در این نوع غرفه سازی از متریال هایی همچون ام دی اف، نئوپان، چوب، شیشه، پروفیل های آهنی، پارکت یا سرامیک در ساختن کف غرفه و یونولیت های مختلف برای ساختن لوگو و یا نام تجاری و سردر غرفه استفاده میشود.

غرفه های اسپیس فریم Space Frame
 سازی به روش اسپیس فریم به دو گروه تقسیم می شوند:
۱- Indoor ( درونی)
۲- Outdoor( بیرونی)
در طراحی و ساخت این نوع غرفه سازی از  یک الگوی یکسان و کلی استفاده می شود و سازه  به طور منظم در کنار یکدیگر قرار می گیرند.در این نوع غرفه سازی از مصالحی استفاده می شود که دارای فلزاتی با آلیاژهای مختلف است؛ اسپیس فریم هایی که سازه را به وجود می آورند، به وسیله ی بست اسپیس به هم وصل می شوند و غرفه ای زیبا و متناسب را بوجود می آورند. یکی از مهمترین ویژگی این نوع غرفه سازی ،ستون های فلزی و فضایی است که برای قرار گرفتن بنرها و یا قاب های چاپ شده مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع غرفه مدولار در نمایشگاه
غرفه سازی مدولار هم دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای کاربرد خاصی هستند:
1.طراحی غرفه مدولار ویژه
2.طراحی غرفه مدولار سالنی

طراحی غرفه مدولار ویژه
غرفه سازی مدولار ویژه برای ایجاد المان های نمایشی و ایجاد فضاهای مناسب در غرفه های کوچک استفاده می شود. تنوع این غرفه ها بسیار زیاد است و با هزینه ای مناسب می توان یک غرفه نمایشگاهی خوب آماده نمود. در این نوع می توان از انواع ویترین ها , میز , دیوار نور , اتاق مذاکره , المان های افقی و عمودی و ... استفاده کرد.

طراحی غرفه مدولار سالنی
الگوی ساخت این نوع غرفه نیز به صورت یک شکل است و برای مستقر شدن شرکت کنندگان و با سفارش برگزار کننده ی نمایشگاه طراحی می شوند. این نوع غرفه ها دارای فضایی مستقل هستند که دارای امکاناتی برای سرویس دهی به مخاطبان و بازدید کنندگان و نیز بهره برداری های مختلف برخوردار می باشند.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تفریحات ،سرگرمیها و جاذبه های گردشگری استانبول به حدی جذاب و متنوع است که توریستها را از اقصا نقاط دنیا به سوی خود می کشاند. پارکهای آبی، مراکز خرید فراوان با اجناس گوناگون،غذاهای لذیذ ترکی و.. تنها بخشی از لذتهای سفر به این شهر است. همراه با آژانس مسافرتی الفبای سفر با چندین دلیل دیگر سفر به استانبول آشنا خواهید شد.

 

تفریحات شبانه استانبول، جذاب و فراموش نشدنی

 

جذابیتها و تفریحات استانبول تنها به روز خلاصه نمی شود بلکه با غروب خورشید، مکانهای دیدنی و سرگرمیهای شبانه در انتظار شما است. سوار بر کشتی در تاریکی شب و شناور بودن  بر روی آبهای زلال و تماشای منارهای مسجد ایاصوفیه و گنبدهای مسجد سلیمانیه و یا ساحل دیدنی و زیبا به همراه موسیقی زنده و پرهیجان یک شب پرخاطره را برای شما می سازد.

 از دیگر تفریحات شبانه محبوب در استانبول در میان توریستها، تماشای رقص سماع درویشان است که شهرت آن در استانبول زبان زد خاص و عام است. رقصی عرفانی و مذهبی که در سالن موزه ی گالاتا مولوی و یا سالن تئاتر برگزار شده و یک مراسم خاص و متفاوت است.

یکی دیگر از سرگرمیهای شبهنگام که در استانبول می توانید تجربه کنید، قدم زدن بر پل گالاتا و استشمام هوای دلپذیر و نگاه کردن به چشم انداز اطراف اسکله و آب شفاف و کریستالی و جنب و جوش مردم در دل شب است که بسیار لذت بخش بوده و حس آرامش بخشی را در شما ایجاد می کند.پس هرچه سریعتر قیمت بلیط هواپیما استانبول را رزرو کرده و سفر خود به این شهر را آغاز کنید.

 استانبول محبوب ترین مقصد گردشگری 

فستیوالهای بی نظیر استانبول

 

در استانبول نیز مانند هر شهر دیگر فستیوالهای مختلف برگزار میشود یکی از آنها جشنواره جاز استانبول است که به طور مفصل و با حضور هنرمندان موسیقی، خوانندگان مطرح  برگزار شده که  شامل جاز کلاسیک و مدرن، لاتین و یا سبکهای دیگر موسیقی مانند راک، پاپ، فانک و.. است و برای عاشقان موسیقی یک فرصتی مناسب است تا در تور استانبول تابستان 97 در این فستیوال مهیج که در سالن های مختلف ، هتل ها، کلوب ها و حتی در سطح خیابان ها برگزار می شود حضور پیدا کنند.

فستیوال قهوه استابول نیز برای امتحان کردن قهوهای مشهور ترکی که از طرفداران زیادی برخوردار است از دیگر جشنوارهای جذاب این شهر است تا گردشگران از نوشیدن این قهوه محبوب لذت ببرند. جشنواره قهوه استانبول همچنین با سرگرمیهای مختلف و شاد، انواع نمایش ها، نمایشگاه صنایع دستی، شعبده بازی، موزیک،سخنرانی و مسابقه همراه است.

و اما بهترین و مطرحترین فستیوال در استانبول، جشنواره خرید است که یک فرصت عالی است تا در حراجیهای ویژه، کالاهای مورد نظر خود را از برندهای مطرح با قیمتهای عالی خریداری کنید. در کنار خرید در این جشنواره، با سرگرمیهای دیگر مانند نمایشهای جذاب و همچنین فرصت شرکت در قرعه کشی و مسابقه مواجه خواهید شد.

 

اکنون که تا حدی با جذابیتهای سفر به استانبول آشنا شدید، برای شروع سفر و رزرو پکیجهای مختلف و متنوع مانند تور لحظه آخری  استانبول، تور ارزان استانبول و سایر اطلاعات لازم، با کارشناسان آژانس مسافرتی الفبای سفر همراه باشید.



:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور استانبول 97 , قیمت تور استانبول , بلیط استانبول , بلیط استانبول ارزان , بلیط ارزان استانبول , تور استانبول با قطار ,تور زمینی استانبول , قیمت بلیط استانبول , تور مسافرتی استانبول , تور گردشگری استانبول , هزینه تور استانبول , خرید تور استانبول , رزرو تور استانبول , رزرو آنلاین تور استانبول , خرید آنلاین تور استانبول , نرخ تور استانبول ,تور استانبول تابستان 97 , تور استانبول تیر 97 , تور استانبول مرداد 97 , تور استانبول شهریور 97, تور ارزان استانبول, تور لحظه آخری استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 استانبول تنها شهری در جهان است که دو قاره را به یکدیگر متصل کرده است و از طرفی اینطور به نظر میرسد که شهر استانبول به وسیله طبیعت به گونه ای طراحی شده است که پایتخت دنیا باشد. شهر استانبول توسط آب های نیلگون بوسفروس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. تنگه بوسفروس کانالی است که دریای مرمره (Sea of Marmara) را به دریای سیاه (Black Sea) متصل می کند و نقش یک مرز تاریخی بین اروپا و آسیا را ایفا می کند و با تهیه بلیط هواپیما استانبول می توانید سفر خود را به این شهر تاریخی آغاز کنید. کشور ترکیه جمعیتی بالغ بر 80 میلیون نفر را دارا است که 15 میلیون نفر این جمعیت در شهر استانبول زندگی می کنند. استانبول دارای چندین و چند فروشگاه، مسجد، موزه، رستوران، بازار و کافه می باشد.

1 - مسجد آبی

این مسجد به دلیل رنگ آبی خود توسط بازدید کنندگان به اسم مسجد آبی شناخته می شود اما در واقع اسم اصلی این مسجد "مسجد سلطان احمد" است که در سال 1616 به دستور سلطان احمد ساخته شده است. امروزه هنوز از این مسجد استفاده می شود به این صورت که روزانه 5 بار داخل این مسجد نماز خوانده می شود و در مدت زمانی که نماز خوانده می شود درهای این مسجد بسته است اما در زمان های دیگر درهای این مسجد به روی عموم باز است. ورود به این مسجد کاملا رایگان است پس کفش های خود را در بیاورید و به داخل این مسجد بروید.

 

2 - ایا صوفیه

در سال 325 امپراطور کنستانتین یک کلیسا بازیلیکا (کلیسا مهم و بزرگ) در این منطقه ساخت اما دو مرتبه این کلیسا سوزانده شد تا اینکه در سال 537 امپراطور ژوستین یکم دستور بازسازی ایا صوفیه را برای بار سوم داد که نتیجه اش تا کنون باقی مانده است. در سال 1453 زمانی که قسطنطنیه با رهبری محمت فاتح به دست ترک ها افتاد ایا صوفیه به مسجد امپراطوری تغییر پیدا کرد و در سال 1936 آتاترک ایا صوفیه را به موزه تبدیل کرد.  امروزه ایاصوفیه به برجسته تری مکان های دیدنی استانبول تبدیل شده است.

 

3 - کاخ توپکاپی

برای چهارصد سال کاخ باشکوه توپکاپی محل اقامت سلطان های عثمانی و 1000 کنیز حرمسرا بوده است. سلطان محمت فاتح ساخت این کاخ را در سال 1462 شروع کرد. بعد از سلطان محمت؛ هر سلطانی که به قدرت میرسید قسمت جدیدی به کاخ اضافه می کردند و در طی سال ها مساجد، کتابخانه ها، آشپزخانه ها، اسطبل ها، مدارس و سربازخانه های بسیاری به کاخ اضافه گردید تا اینکه این کاخ تبدیل به مینیاتوری از شهر استانبول شد.

4 - بازار بزرگ و بازار ادویه جات

بازار بزرگ استانبول بیش از چهار هزار غرفه در 66 خیابان مارپیچ به اضافه رستوران ها، مساجد و یک حمام ترکی به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده جهان شناخته می شود. گذراندن یک بعد از ظهر در بازار بزرگ استانبول شور و حال خاص خود را دارد، تماشای فرش های زیبا، محصولات سرامیکی، جواهرات، روسری ها و میل کردن راحت الحلقوم ترکی به همراه چای سیب تجربه ای تکرار نشدنی را برای شما پدید می آورد.بازار ادویه جات استانبول در سال 1664 به عنوان قسمتی از مجتمع جدید مسجد امینونو ساخته شد. اگر به دمنوش، ادویه، آجیل، میوه خشک شده، چای، روغن و عسل احتیاج پیدا کردید حتما به این بازار مراجعه کنید.

 

 

5 - کاخ دولما باغچه

کاخ دولما باغچه (Dolmabache) به قدری زیبا و عظیم است که در زمان بازدید از آن گویی به کشور دیگری سفر کرده اید! این کاخ دارای سبک معماری باروک و نئوکلاسیک است و به قدری زیبا ساخته شده است که قابل قیاس با کاخ ورسای اروپا می باشد. این کاخ به دستور سلطان عبدالمجید یکم در سال 1843-56 بعد از اینکه از کاخ توپکاپی نقل مکان کردند ساخته شد و هزینه ساخت این کاخ برابر است با یک بیلیون پوند در زمان حال! در سال 1924 آتاترک، بنیانگذار و اولین رئیس جمهور جمهوری ترکیه کاخ دولما باغچه را تبدیل به محل اقامت دولتمردان کرد. در اتاق همایش ها این کاخ لوستر باشکو کریستالی با وزن 4.5 تن می باشد قرار دارد که این لوستر هدیه ای بوده است از طرف ملکه ویکتوریا. تمام ساعت های کاخ دولما باغچه بر روی ساعت 9:05 صبح، برای یادبود مرگ مصطفی کمال آتاتورک تنظیم شده اند.

 

6 – موزه معصومیت

در سال 2008 اورهان پاموک نویسنده ترک زبان که برنده نوبل ادبیات شده است یک رمان فوق العاده منتشر کرد به نام "موزه معصومیت" و این رمان داستانی درمورد عشقی است که بین کمال (Kemal) ثروتمند و قوم و خویش دور خود فصو (Füsun) اتفاق می افتد. پاموک در چندین سال اشیایی را جمع آوری کرده بود و در سال 2012 یک موزه نسبتا بزرگ که دارای چهار طبقه است که تمرکز این موزه بر روی خاطرات، دلتنگی و عشق گمشده می باشد.

7 – قایق سواری در بوسفروس

تنگه بوسفروس یکی از شلوغ ترین راه های آبی در جهان است  و بهترین محل برای تماشای مناره ها، برج ها و آسمان خراش ها بر روی آب است. سوار یک کشتی محلی در امینونو (Eminönü) شوید و یک کشتی سواری بیست دقیقه ای هیجان انگیز را تجربه کنید.

 

8- برج دوشیزه و جزیره شاهزاده

کیز کولسی (Kiz Kulesi) و یا برج دوشیزه (Maiden’s Tower) 200 متر با اوسکودار (Üsküdar) در قسمت آسیایی بوسفروس قرار دارد که این مسیر با کشتی در زمان کوتاهی میسر است. این برج در جزیره کوچکی قرار گرفته است که اولین بار در سال 410 قبل از میلاد مسیح زمانی که فرمانده آکیبیادس یونانی (Alcibiades) برجی برای کنترل عبور و مرور کشتی ها ساخته بود. بر اساس افسانه ها؛  یک امپراطوری دختری داشته است که بی نهایت عاشق او بوده است اما پیشگویی در باره دختر او اینگونه پیشگویی می کند که وی در تولد هجده سالگیش توسط ماری خواهد مرد. امپراطور دخترش را در جایی دور از هرگونه ماری در یک برج داخل یک جزیره می برد. در روز تولد هجده سالگی دختر، امپراطور برای جشن گرفتن دور شدن طلسم یک سبد میوه برای خترش تهیه کرد اما مار داخل سبد بود و دخترک را نیش زد و او در دستان پدرش مرد. جزیره دلربا شاهزاده زنجیره ای از 9 جزیره کوچکتر در دریای مرمره است.هیچ وسیله دارای موتور مانند خودرو و موتور سیکلت اجازه ورود به این جزیره را ندارند و این آرامش به همراه جنگل های کاج، ساحل های خلوت و خانه های تابستانه چوبی عثمانی ها نوید یک سفر سراسر آرام را می دهند.

 

برای دریاف اطلاعات بیشتر در مورد توراستانبول به وبسایت www.alefbatour.com  مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور استانبول 97 , قیمت تور استانبول , بلیط استانبول , بلیط استانبول ارزان , بلیط ارزان استانبول , تور استانبول با قطار ,تور زمینی استانبول , قیمت بلیط استانبول , تور مسافرتی استانبول , تور گردشگری استانبول , هزینه تور استانبول , خرید تور استانبول , رزرو تور استانبول , رزرو آنلاین تور استانبول , خرید آنلاین تور استانبول , نرخ تور استانبول ,تور استانبول تابستان 97 , تور استانبول تیر 97 , تور استانبول مرداد 97 , تور استانبول شهریور 97, تور ارزان استانبول, تور لحظه آخری استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

Many hotels are located in Tehran. In this article, I want to introduce the 5 top-rated hotels in Tehran based on their ranks on TripAdvisor. We also discuss about travelers' point of view and their main reasons for choosing these hotels in Tehran.

 

Espinas Hotel 

Espinas five-star hotel is located in the central part of Tehran in Keshavarz Boulevard. This hotel has been chosen as the best Tehran Hotel on TripAdvisor which really deserves it. From this hotel, you will have good access to most governmental organizations, main historical sites and also the old bazaar of Tehran. Because of its short distance from Iran main organizations, it is always one of the best choices for those business men who care about time. Because their time is too precious to be wasted in the crowded streets of Tehran. Clean, spacious and comfortable rooms and also high speed wireless internet are of other advantages of this modern and luxury hotel which has been built based 

(Iran Hotel )on western standards. 

 Espinas Hotel

 

Markazi Hotel (Tehran hotel )

This two-star hotel is the next choice of travelers on TripAdvisor and based on travelers' comments this hotel stands on the second rank in the list of Tehran top hotels. This hotel is one of the oldest hotels in Tehran, however the management of this hotel believes in yearly reconstruction and renovation of the hotel facilities in order to increase the travelers’ satisfaction. It is also located in the heart of Tehran at Lalezar Street. In addition to the good location of this hotel and its 5-minute distance from Saadi metro station, its rational price and the good temper of hotels staff are amongst main reasons of travelers for choosing Markazi Hotel at Tehran.

Markazi Hotel

 Parsian Azadi Hotel (Hotel Iran)

Parsian Azadi is one of the best 5-star hotels in Tehran in which most of famous leaders, dignitaries and diplomatic guests from all over the world have resided. This hotel was the Hyatt Hotel formerly and it was renamed to Parsian Azadi after the revolution of Iran. This hotel is located in the northern part of Tehran. Situating in a good district with pleasant climate in addition to its unique landscape to Alborz Mountains will make memorable stay for every travelers. Also, the vicinity of Azadi Hotel to main highways of Tehran is another main advantage of this hotel. By having different kinds of rooms and suites and also diverse restaurants and coffee shops, this luxury hotel in Tehran meet the needs of a wide range of travelers with different tastes.

 

Ibis and Novotel hotels ( Hotel tehran )

Ibis and Novotel Hotels are placed respectively in the fourth and fifth ranks in the list of chosen hotels in Tehran.

Ibis is a 4-star hotel.It is the first hotel built at Imam Khomeini International Airport by "Accor International Group".

The second hotel that has been launched by this group in Iran is called Novotel which is a 5-star hotel. This hotel is also located on the south side of the main terminal of Imam Khomeini International Airport beside Ibis hotel.

The building and the interior space of the lobby and rooms and also the equipment of both of these hotels are new and modern and are in accordance to the standards of hotels worldwide. At the terminal door, the shuttles are ready to transfer you to these hotels. You can also reach to Novotel hotel through a pedestrian bridge. 24-hour free shuttle at the door of these hotels are also ready to transfer the travelers to the airport every 20 minutes.

Ibis and Novotel hotels

The trained staff of Ibis and Novotel hotels are too helpful and responsive.

Sure, these two hotels can be a good choice for those businessmen who want to stay for a short time at Tehran and don’t want to waste their time in the crowded streets of the capital city of Iran.

 

Eskan Alvand Hotel

Eskan Alvand 4-star hotel with its unique perspective is located in a cozy and quiet district of Tehran. From this hotel, the travelers will have easy access to public and private organizations, tourist attractions and shopping centers. The modern design of this hotel, it’s spacious and well- equipped rooms, beautiful restaurants with delicious International and Persian dishes and its coffee shop with yummy cakes and drinks are of travelers' main reasons for choosing this hotel.

Eskan Alvand Hotel

 

 



:: برچسب‌ها: Tehran hotel , Iran hotel , Hotel tehran , Hotel iran ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

Tehran

 

 

Tehran is the capital and main city of iran.in the last decade, uninterrupted constructions have changed the figure of Tehran. so It has been turned to a modern city with high buildings and towers.  Recently, Because of the improving Iran political relationship with other countries, more passengers are eager to travel Iran due to different reasons and book Iran Hotel (particularly hotels of Tehran), to reply this demand, different types of hotels and residences have been established which are ready to welcome travelers by offering high quality services. Actually there are some hostels in Tehran, but we recommend you to book best hotels of Tehran if you want to enjoy and have good time in capital city of Iran and stay in any Hotel Iran.

You can reserve Tehran Hotels online in our website, Luxury hotels or cheap hotels of Tehran. on the other hand you can choose any hotel located in any part of the city for instance reserve hotel in central city. one of the facilities of our hotel booking system is that you can see Tehran hotel price list, their facilities and find about services like Bed and breakfast (BB).

Also There are a lot of attractions in Tehran which can be interesting for tourists, For instance: Melat Park, Chitgar Lake, Tehran museum of reservation art, Bazaar, Milad Tower, Golestan Palace , Tochal Telecabin , birds garden (in Lavizan park) and… for Tehran Hotels reservation online or book hotels of Tehran and accommodate hotels and visit Tehran, you may click on any hotels and visit Tehran, you may click on any hotel and then reserve the hotel you want.



:: برچسب‌ها: Tehran hotels , hotel tehran , iran hotels , hotel iran ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین ایده­های عکس ماهگرد نوزاد در خانه

شاید بهترین زمان برای اینکه از نوزاد و کودک خود در یک آتلیه تخصصی نوزاد یا آتلیه کودک عکس بگیرید، ماهی یک بار باشد و در واقع عکس ماهگرد از او بگیرید و همه آنها را در یک آلبوم کنار هم بگذارید و در فراغت و یا وقتی فرزند دلبندتان بزرگ شد به تماشای آن بنشینید و از تجدید خاطراتش لذت ببرید.

برای گرفتن عکس‌های جذاب ماهگرد از نوزاد خود چه کنیم؟

در ابتدا باید بگوییم عکاسی نوزاد نیاز به رعایت نکات بسیار مهمی دارد که قبلا در مقاله در عکاسی از نوزاد به چه نکاتی باید توجه کرد؟ به صورت کامل به آن اشاره کردیم، رعایت این نکات از ایده های عکاسی خیلی مهم تر است. بیشتر مواقع عکسی که ما می‌بینیم پروسه‌ طولانی را طی کرده تا به این شکلی که ما آن را می‌بینیم درآمده است و عکس اولیه با عکسی که به دست ما رسیده بسیار متفاوت است. به همین دلیل، از مزایای عکاسی در آتلیه نوزاد یا آتلیه کودک همین است که آنها می‌توانند با ادیت و ویرایش عکس‌ها، عکسی تر و تمیز خوب به ما تحویل دهند، کاری که شاید خودمان به سادگی نتوانیم انجام دهیم.

 

ژست‌های رایج در عکاسی نوزاد:

  • لقمه‌ای
  • قورباغه‌ای
  • دمر با دست و پای جمع شده
  • درازکش به پهلو
  • چانه روی مچ دست
  • خوابیده به پشت و دایره‌ای
  • چمباتمه به پشت
  • دست روی دست زیر چانه

شما می‌توانید ماهی یک بار به آتلیه مراجعه کنید و از نوزادان خود عکس بگیرید. آتلیه نوزاد و کودک کفشدوزک برای گرفتن عکس‌های ماهگرد نوزاد در مقاله ایده عکس ماهگرد نوزاد کاملا در این رابطه توضیح داده و  همراه با عکاسانی علاقمند به عکاسی از کودکان در خدمت والدین گرامی است. 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک,آتلیه نوزاد,آتلیه تخصصی کودک , ایده عکس ماهگرد نوزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()

میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

تبلیغات کلیکی گوگل
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

بهترین مبلمان اداری
مبلمان اداری لوکس آفن
www.afn-furniture.com

best hotel tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی سینه
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

غرفه سازی نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

برگزاری مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

نصب کف کاذب
نصب کف کاذب با بهترین کیفیت
www.azaran.com

برگزاری مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

رفع بوی بد فاضلاب
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

قیمت ردیاب خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

جراحی زیبایی پلک
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

موارد استفاده از دستگاه برش لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور آنتالیا
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

پودر آببند بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عوارض تزریق ژل
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

باغ عروسی
تشریفات و خدمات مجالس ملل
www.melalceremony.com

تور کوش آداسی
برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی انبار
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان