نوشته شده توسط : admin

هنگام شرکت در یک نمایشگاه شما شانه به شانه با بیشتر برندها و اغلب رقبا هستید. جهت برجسته بودن در شلوغی و اینکه حضور شما در رویداد حس شود یک چالش است. یکی از روش‌هایی که به شما اطمینان می‌دهد که در شلوغی به جلو کشیده می‌شوید ساخت یک خواستند نمایشگاهی (stand show) خوب است. فهرست زیر 5 مؤلفه یک طراحی غرفه نمایشگاهی هستند.

طراحی غرفه نمایشگاهی

نگاه و احساس هستند و غرفه شما مهم‌ترین مسأله‌ای در هنگامی است که جهت نمایش جلو می‌آیند. تکه‌ای طراحی نیاز دارند تا به وسیله یک شخص ماهر و با تجربه یا شرکت به عهده گرفته شود. این جایی است که طراحی غرفه‌های نمایشگاهی به صحنه می‌آیند. اغلب سازندگان غرفه‌های نمایشگاهی با جنبه طراحی سروکار دارند. شما نیاز دارید که آن جا را در مورد برند و محصول خود توجیه کرده و به آن‌ها ایده‌ای در مورد این مسأله بدهید که چگونه غرفه نمایشگاهی‌تان را در خیال خود دارید. یک سازنده تا تجربه بودجه شما را در نظر خواهد گرفت، تصویر برند و محصول شما را می‌فهمد و طراحی‌های منطبقی را پیشنهاد می‌نماید که در خور تصویر برند و محصولتان خواهد بود.

هزینه بهره‌وری

خود را در جنبه طراحی غوطه‌ور و درگیر نسازید. طراحان غرفه زیادی در بازار وجود دارند که استندهای نمایشگاهی عالی را پیشنهاد می‌نمایند. واضح است که ساخت غرفه‌ نمایشگاهی پیچیده به هزینه‌های بسیار بیش از آنچه در آماده کرده بودید که هزینه کنید ختم می‌شود. این مسأله مهم است که بودجه‌ای را تخصیص دهید و آن را در طول ملاقات‌هایتان با طراح بر آن تصریح کنید. سعی کنید که تا حد امکان به هزینه بهره‌وری پایبند باشید و به هزینه کرد بیشتر ختم نکنید. هدف و آنچه که می‌خواهید از طریق نمایشگاه بدان برسید را تحلیل نمایید و بودجه را برطبق آن تثبیت نمایید. اگر هزینه‌تان از سودتان تخطی نمود پس معامله‌ای خوب نبوده است. یک سازنده غرفه نمایشگاهی خوب در داخل بودجه شما کار خواهد نمود و از شما با بهترین راه حل ممکنه پشتیبانی می‌نماید.

ساخت غرفه نمایشگاهی

اگر شرکت شما به طور مکرر در نمایشگاه‌ها و رویدادها شرکت می‌کند یا در حال برنامه‌ریزی شرکت است، توصیه می‌شود که شما روی طراحی غرفه نمایشگاهی قابل استفاده مجدد سرمایه‌گذاری نمایید. فرغه و استندهای قابل استفاده مجدد عموماً جهت نصب و پیاده نمودن هم راحت هستند. اجاره هم گزینه خوبی هستند اگر فضای کافی جهت انبار و نگهداری استندها ندارید اما این مسأله ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. غرفه و استندهای قابل استفاده مجدد و قابل حمل می‌توانند بر طبق نظر مشتری هم اگر لازم باشند ساخته بشوند و اگر به خوبی حفظ شوند می‌توانند آن‌ها را برای چندین دوره و نمایشگاه بعدی استفاده نمایند.

هم خوئی

کیفیت اصلی یک غرفه و استند نمایشگاهی خوب این است که جاذب و کشنده ببه نظر بیاید. یک طراحی پیچیده غرفه می‌تواند مقاومت ناپذیر باشند و حتی می‌تواند از برند و محصول دور شوند. محصول و برند شما باید همیشه جاذبه اصلی غرفه نمایشگاهی‌تان باشد.با در نظر این مسأله خواه اقتصادی باشد یا تحت دسته‌بندی‌های محصولات لوکس قرار می‌گیرد، غرفه را طراحی نمایید. موفقیت نمایشگاه شما همچنین بدین مسأله بستگی دارد که چه طرحی را بریزند تا تماشاچی‌ها و بازدیدکنندگان وارد شده را پذیرایی نمایید و آن‌ها را حفظ کنید. شما باید ایده‌هایی را پیشنهاد نمایید که مطمئن شوید بازدیدکننده زمان نسبتاً بیشتری در ساخت غرفه را نسبت به دیگر صرف می‌نماید.

منحصر به خودی/ فردیت

وقتی شما در حال ارائه و نمایش هستید، در کنار برندها و محصولات زیادی هستید. در اولین نگاه استند غرفه‌تان باید در شلوغی برجسته باشد. لزوماً برجستگی بدین معنا نیست که باید سرمایه‌گذاری زیادی داشته باشید یا چیزی را به دقت شرح دهید. شما فقط نیاز دارید خارج از محدوده بقیه فکر کنید. استند غرفه نمایشگاهی‌تان باید شخصیتی داشته باشد. شما می‌توانید به این مسأله با افزودن حایل‌هایی منحصر به فرد به استندهای تان دست بیابید. هنگامی که حایل و وسایل و مؤلفه‌هایی دیگر اضافه می‌کنید. مطمئن شوید که آن‌ها با تصویر برندتان طنین داشته باشند. هم مرلفه‌هایی که به غرفه نمایشگاهی‌تان اضافه می‌کنید باید به که تصویر محبوب و سالم ختم شوید یا پیغامی یکپارچه ارائه و معرفی نمایید که می‌خواهید به خوبی انجام دهید.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شما آماده نمایشگاه بعد‌ی‌تان یا رویداد بعدی هستید و یکی از مواردی که نمایشگاه‌تان را در موفقیت جای خواهد داد تعداد تعداد و راهنمایی است که در طریق نمایشگاه به دست آمده است. این مسأله می‌تواند تنها زمانی رخ دهد که شما حداکثر بازدیدکننده از غرفه را جذب و درگیر کرده‌اید و با آن‌ها در بیشترین حد امکان ارتباط برقرار کرده‌اید. وقتی بازدیدکنندگانتان راحت هستند، در سؤال و دانستن هر چه بیشتر در مورد برند، محصول و خدمتتان را افراط می‌کنند. چیزی که برای اطمینان مهم است دانستن این مسأله است که نمایشگاه‌ها بزرگترین سکو جهت نمایش یا ویترین برندتان در مقابل تماشاچی‌های زیادی در کل جهان است. و وقتی شما این تعداد از بازدیدکنندگان هدف را دارید، درگیر و جذب نمودن آن‌ها در بهترین مسیرهای احتمالی ضروری می‌شود. با ارائه دهنده بودنتان تلاش دارید تا این مسأله را تضمین کنید که هر چه بیشتر به طور محسوس می‌تواند همه چیز عادی باشد و یک غرفه نمایشگاهی تحسین برانگیز درست نمایید

طرح غرفه نمایشگاهی‌

با طرح غرفه نمایشگاهی‌تان یا ساخت غرفه ابتکاری غرفه به وسیله بازی‌های فکری و عرضه‌های سمعی بصری، می‌توانید در ادامه مطمئن شوید که غرفه نمایشگاهی‌تان می‌تواند حداکثر بازدیدکننده را جذب نماید. اگر بازدیدکننده‌تان روی غرفه نمایشگاهی‌تان متمرکز نشد پس خطر زیادی وجود دارد که آن‌ها ممکن است غرفه نمایشگاهی‌تان را ترک نمایند و شما ممکن است یک کارفرمای مؤثر در آینده را از دست بدهید.

بنابراین، در اینجاست ایده قابل توجه ضروری در غرفه نمایشگاه‌تان وجود دارد که حداکثر تعاملات مشتری- برند را شروع خواهد نمود.

تعهدات و درگیری‌های قبل از نمایشگاه کلیدی هستند

شناختن مهمان‌تان قبل از این که نمایشگاه شروع شود تعیین کننده است. شما می‌توانید دو یا سه ایده تعهداتی قبل از ارائه که ممکن است شما را علاقه‌مند سازد که بهتر بازدیدکنندگان نمایشگاهی را بفهمید، فهرست نمایید نوع مهمان‌ها را بشناسید، چه چیزی آن‌ها را جذب و علاقه‌مند می‌سازد  به آنها چندین موضوع ارائه دهید این کار می‌تواند در مورد غرفه نمایشگاهی‌تان آوازه‌ای را ارسال نماید و بازدیدکنندگان از غرفه نمایشگاهی‌تان ممکن است احساس آسان گیری بهتری را در طول نمایشگاه حس نمایند. شما می‌توانید نظرسنجی‌های آنلاین درست کنید و حتی قبل از آغاز نمایشگاه قرارهای ملاقاتی بیشتری بسازید. اجازه بدهید بازدیدکنندگان از غرفه‌تان بدانند که چرا شما در یک ارائه خاصی علاقه‌مند هستید همچنین تصاویر را روی سایت‌های شبکه اجتماعی ارسال نمایید. ایجاد کنجکاوی طراحی غرفه نمایشگاهی چیزی است که مشتری حتمی ممکن است با آن اسیر شود. بنابراین به مهمان‌های خود اجازه دهید تا در مورد این زوایا بیشتر، از طریق ملاقات پیش از نمایشگاهی، تفکر نمایند.

عناصر طراحی غرفه نمایشگاهی

در مقام یک بازدیدکننده و نمایشگاهی بودن، مهمترین مسأله‌ای که من توجه خواهم کرد این است که چگونه فضای نمایشگاهی‌تان، فریب دهنده و جذاب‌تر است. با نصب ارائه‌های سه بعدی یا جا دادن ایده‌های طراحی غرفه نمایشگاهی مثل ترسیم سه بعدی، تجارب مجازی، نمایش‌های محصول به صورت سمعی- بصری، بازی‌های جالب و سؤالات کوتاه همگی قسمتی از فعالیت‌های جالب هستند که بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌تان را نسبت به غرفه‌تان جذب شده رها می‌سازند. به وسیله احتراز سایه بانی مناسب و استفاده مناسب از سبک‌های جلوی چشم و ارائه ‌ها، طراحی غرفه نمایشگاهی‌تان می‌تواند در چشم مشتریان بازدیدکنندگان بشوند.

قابل در دسترس بودن غرفه بقیه کار را انجام خواهد داد

تا به حال متعجب نشده‌اید که چه چیزی فضای نمایشگاهی‌تان را جذاب‌تر می‌کند؟ فضای تعامل فرد با فرد بین برند و مشتری است. این مسأله نیاز را برای در دسترس نمودن مناسب غرفه ایجاد کرده که نه تنها به شرح و توضیح به بازدیدکنندگان غرفه در مورد محصولات و خدماتشان کمک می‌کنند بلکه همچنین این مسأله را مطمئن می‌سازد که حداکثر تعاملات بین مشتری و برند وجود دارد. کارمند غرفه است که بیشترین تلاش را در حفظ بازدیدکنندگان از غرفه نمایشگاه مرتبط با برند دارد.بنابراین، دفعه بعد وقتی که در نمایشگاه دارید و در جستجوی جذب تماشاچی در غرفه نمایشگاهی‌ هستید پس این ایده‌های در دسترس را نگه دارید و یک تجربه نمایشگاهی ارزش‌دار را داشته باشید.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تاثیر رنگ غرفه در جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه

رنگ قسمت بزرگی از طراحی غرفه نمایشگاهی تان است. در حالیکه متن و قالب ها (اشکال) به خلق پیغام­تان کمک خواهد نمود، این رنگ است که آهنگ را تنظیم خواهد کرد. آیا می­دانستید که بیش از 84% مشتریان رنگ ها را به عنوان دلیل ابتدایی جهت خرید یک محصول شناسایی می کنند. محققین نشان داده­اند که مشتریان قضاوت های ناخودآگاه در مورد یک محصول مابین 90 ثانیه از اوّلین بار دیدن آن داشته اند. 62% تا 90% از ارزیابی اوّلیه مشتریان به تنهایی بر مبنای رنگ است. این همان دلیل است که چرا رنگ اینقدر مهّم است، خواه شما در حال طراحی یک علامت و برای پیش خوان باشید،خواه برای ساخت غرفه طراحی انجام بدهید.

تنظیم حوصله و وضع روانی با رنگ

رنگ ها به دقت با احساس ارتباط دارند. به منظور تولید یک نگاره گرافیکی که به کار می آید، شما باید درک داشته باشید که چگونه رنگ هایی که برای طراحی غرفه انتخاب کرده اید بوسیله بازدید کنندگان تان تعبیر خواهد شد. دستورالعمل های زیر به شما کمک خواهد کرد که شما رنگ های پایه ای را انتخاب کنید که نتیجه بهتریاز آن بگیرید.

  انتخاب رنگ مناسب برای غرفه نمایشگاه

قرمز:  Red

قرمز یک رنگ قدرتمند است که احساسات شدیدی را بر می انگیزد. قرمز اغلب با احساس تند و شدید همراه بوده و وقتی روی اشیایی مثل رز استفاده ها می گردد، می تواند سمبل و نشانگری عشق باشد. قرمز جهت تشویق ولع و رغبت که جهت محصولات غذایی مهّم است شناخته می شود.

این رنگ اغلب برای غرفه سازی نمایشگاهی صنعت غذایی به کار گرفته می شود. قرمز برای جذب خریدهای ناگهانی و بدون مقدمه و جمع کردن توجّه برای فروش های حراج ایده آل است.

زرد:  yellew

زرد با خوشی و حرارت همراه است. بر شخصیت خورشیدی زرد به صورت خوشبینی و طراوات از دور نمایی بازاریابی نگاه می شود. زرد می تواند فرآیندهای ذهنی، سیستم عصبی و ارتباط را تحریک نماید. مثل رنگ قرمز، این رنگ می تواند توجّه را جلب نماید. از زرد اغلب جهت نشان دادن وضوح استفاده می شود هر چند که به این سمت هم متمایل است که بچه ها را به گریه بیاندازد و انبساط چشمی را باعث شود بنابراین از آن به صورت رنگی راهبردی استفاده می شود.

آبی:  Blue

آبی رنگی است که اغلب به دقت همراه با آب و آسودگی است. این رنگ اغلب مورد ترجیح دادن بوده و می تواند بازدارنده اشتیاق و میل و رغبت باشد. از آبی اغلب در زمینه اداری استفاده می گردد چون که بهره وری را ارتقاء می بخشد.

انتخاب این رنگ راه خوبی جهت رفتن در زمانی است که در حال خلق حس اعتماد و امنیت هستید.

رنگ های ثانویه:

نارنجی:  Orange

به نارنجی به عنوان رنگ هیجانی و اشتیاق آور نگریسته می شود. نارنجی را یک آهنگ گرم در نظر گرفته و می تواند دلالت بر خشونت نماید. از نارنجی اغلب در بازاریابی به عنوان قسمتی از اعلام به اقدام استفاده می کنند. برندهایی که می خواهند نشان بدهند که دوستانه و رازدار هستند بیشتر اوقات رنگ قرمز را به عنوان قسمتی از طراحی لوگوشان بر می گزیند.

سبز: Green

از سبز در بهترین حالت به عنوان رنگ سلامت یاد می شود. سبز را در جهت سمبل نمودن پول و طبیعت به کار می­گیرند. در زمینه خرده فروشی سبز بعضی اوقات جهت خلق حس آرامش و تهدد اعصاب به کار می گیرند. سبز را نشانه باروری در نظر گرفته و اغلب جهت ارتقاء محصولات دوستدار طبیعت علاوه بر این که روی تندرستی و زندگی سالم متمرکز است به کار می برند.

بنفش:  Purple

بنفش یک رنگ شاهانه است که اغلب همراه با ثروت، فرزانگی و موفقیت است. بیشتر پادشاهان در گذشته اغلب رداهایی بنفش به تن می کردند تا نشانه ای موقعیت شان باشد. در بازاریابی، رنگ بنفش را جهت ضد سن سالخوردگی و محصولات زیبایی ترجیح می دهند که می توانند همچنین خلاقیت و خونسردی را نشان بدهد.

افزایش اثر طراحی در غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی تجارتی قدرتمندانه باید این مسأله را انعکاس بدهد که شما هستید و بازدید کنندگان را به غرفه تان در میان سالن نمایشگاهی غلغله و شلوغ که با موانع و رقبا پر شده اند جلب نماید. در حالیکه کارمندان آموزش دیده نمایشگاهی، بازاریابی پیش از نمایشگاه و پیشبرد در نمایشگاه بکار می روند تا جنبه های بالقوه را جذب نمایند، خدمه و تصویر لوگوهای غرفه نمایشگاهی تجاری می تواند نتایج فروش را بشکند یا ایجاد نماید.

شما سر ثانیه فرصت دارید تا برداشتی را روی آنهایی که در حال عبور از نگاره های غرفه تان نگذارید که جهت نمایش های تجاری تان باید بزرگ باشد، و در چند کلمه حتی الامکان فواید پیشنهادتان را شفاخانه منتقل نمایند.

بر طبق نظرات استیومیلو که متخصص نمایشگاه است، چهار مولفه کلیدی وجود دارد که نمایش های نمایشگاهی و استندهای بنر را به صورت بصری چشمگیر نموده تا روی سالن نمایشگاهی اثر گذارد. این مؤلفه ها رنگ، نورپردازی، حرکت، صدا و بو هستند.

رنگ: رنگ و آهنگ هایی گه شما برای غرفه تان انتخاب می کنید می تواند به شما کمک کند که علاوه بر اینکه پیغام تان را منتقل می نمائید دیده شودید. رنگ های سرد مثل آبی، سبز و سفید یک دست و حرفه ای ظاهر شده، در حالی که ممکن است توجّه را جلب ننماید. رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد توجّه بیشتری را جلب می کند. با این حال نیاز دارید تا به طور انتخابی استفاده شوند چون که خیلی قوی دیده شوند یا توارد ذهنی را انتقال دهند.

نور پردازی:  استفاده خلاقانه از نور پردازی می تواند تمرکز را به دست غرفه تان بکشاند. شما می توانید نور نقطه ای را برای یک تولید جدید انتخاب کنید یا یک فضای خلاقانه یا جذاب که انتظارات را به سمت خود بکشد بیافرینید.

حرکت  (Molion) : داشتن صداهای موسیقی زیبا یا طراحی صداهای طبیعی، نمایان مساحت میزبانان زنده را دیگر صداهای که به حس های شینداری رجوع می کند ممکن است کمک کنند تا افراد را به غرفه تان جلب نماید. با این حال مواظب باشید که سطوح صدا به طور مناسبی تنظیم شود. بنابراین آن را در مساحت تان می شوید، با این حال مزاحم دیگر غرفه های نمایشگاهی اطرافیان نشوید.

بو  (Small) : مثل عطری فریبنده کلوچه دار چینی که در مغازه های فروشگاه های بزرگ پیدا می شود، داشتن کلوچه ها یا دیگر بوها گیرا که از غرفه تان بیرون می اید بازدید کنندگان را جلب خواهد کرد. بیشتر بازدید کنندگان از پاپ کورن به عنوان یک جاذبه استفاده می کنند. با این حال، به این شیوه زیاد استفاده شده و غرفه تان را منحصر به فرد نمی کند.

با جمع کردن تمام این مؤلفه ها به طور نمونه نماد به متخصص و مشاور دارد، از نمایشی با تأثیر بالا اطمینان حاصل شود. روبرت بی ـ کوئیکوی در کتاب خود طراحی نمایشگاه، مشخصه های ذیل را به طور جزئی مطرح نموده تا در یک نمایشگاه تجارتی خوب استفاده شوند.

  مهم ترین نکات در طراحی غرفه نمایشگاه

  • ذهن باز و خلاق
  • درک از مواد داشته و اینکه چگونه در بهترین وجه مورد استفاده قرار دهند.
  • قابلیت ارتباط دهی ایده ها به طور شناسه دقیق دارند.
  • فهم ساختار دارند.
  • فهم محدودیت های شرکت دارند.
  • فهم سبب نگاره های گرافیکی و فنون آن شامل فن چاپ، عکاسی و تولید دارند.
  • فهم محدودیت های شرکت دارند.
  • آگاهی از همه رسانه ها و شیوه های تعاملی از ارائه تولید دارند.
  • آگاهی از فاکتورهای هزینه به منظور قرار دادن آن در محدودیت های بودجه ای.
  • فهم مشخصات خاص از نمایشگاه ها  به طوری که می تواند آن را در این محدودیت ها طراحی نماید.
  • آگاهی از تمایلات بازارهای و روابط شان با اهداف کارفرما.


:: برچسب‌ها: غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غرفه سازی نمایشگاه

یکی از موثرترین مشخصه هایی که به غرفه نمایشگاهی تان کمک می کند که در نمایشگاه بدرخشید نگاره هایی است که از آن استفاده می کنید. وقتی یک ارائه دهنده در یک نمایشگاه شرکت می کند، می خواهد که در بین دیگر ارائه دهنده ها و غرفه هایشان ظهور نمادید که می تواند تنها از طریق طراحی جذاب استند و نگاره های دلفریب می باشد. نگاره ها مؤلفه مهّمی در طراحی غرفه تان بوده و وقتی به دقت مورد بهره برداری قرار می گیرند قدم هایی بازدید کننده را به داخل غرفه وارد کرده و غرفه تان را در بین ابهام بین دیگر طراحی ها که در حال بزرگ شدن هستند حفظ می کند. نگاره های مشارکتی، قانع کننده و دلفریب می تواند پیغام کلیدی برندتان را به طور مؤثری بیان نمایند که به موجب آن حداکثر توجه را به خود می کشد. اضافه بر آن، نگاره های بسیار خوب به حداکثر سازی شخصیت طراحی غرفه تان کمک می نماید. اگر شما در جستجوی ایده های متنوع جهت جذب مردم به غرفه نمایشگاهی تان هستید پس نگاره هایی مؤثر را داشته باشید که شما جهت انجام آن کمک نماید.

اجازه بدهید به سه نکته هنوز حتمی جهت بررسی قبل از نهایی سازی نگاره ها برای غرفه نمایشگاهی تان نگاهی بیاندازید.

بدانید که خریدارانتان چه کسانی هستند

ابتدائاً، خیلی اهمیت دارد که شما درک و تشخیص بدهید که خریدار چه کسی است. وقتی این کار انجام شد، رویه ی بعدی نیز جور خواهد شد. صرفنظر از این حقیقت که خریدارتان در مال انتخاب غرفه های اجاره ای است یا خرید آنها است، درک نیاز و ایشان جهت برنامه ریزی طراحی غرفه نمایشگاه و نگاره های مرتبط مهّم است. تمرکز روی بیشتری هدف درست به شما جهت ترسیم اجمالی غرفه تان که به طور مؤثر پیغام برندتان را مخابره، بدون به خطر انداختن طراحی غرفه تان، می کند کمک خواهد نمود. حتّی اگر شما در حال انتخاب بهترین سازنده های غرفه و طراحان استند هستید، همچنین بپرسید که مشتری هدف هیچکس است و سپس کل غرفه را متعاقباً طراحی نمائید.

چطور محصول شما به مشتری هدف کمک می کند

وقتی شما گروه مورد علاقه هدف را بشناسید، لازم است که در مورد این که چطور محصولات و خدمانتان نیازها و پیش نیازهایتان را در نظر می گیرند، دیدن داشته باشید. در این مسیر، از این ورودی ها استفاده کنید همان را در طراحی و نگارهای غرفه نمایشگاه برانگیزید. روش عالی ارائه نگاره های چشم نواز داشتن تصاویر و حروف درست بر روی هدف و جلب توجه بیشتر بازدید کننده است. آمیختگی تمام عیار و عالی ارائه ها و استفاده درست از نگاره ها به قراردهی پایه درست کمک می کند. طراحی نگاره هایی با خوردگی اره می تواند کاری کسل کننده زمانی باشد که نیز به درک الزامات مشتری همراه با افزودن هبه ای اخلاقانه در کل طراحی غرفه است. بنابراین این مؤلفه ها اساسی را در مکان درست داشته باشید. بازدید کننده بیشتری را فقط با افزودن گرمی بیشتر به نگاره های غرفه تان بیاورید.

عینیت ها و اهداف خود را تشخیص دهید

خلق یک مفهوم بصری، در این مسأله نگاره های چشمگیر، نیاز به تعیین و فهم اهداف سازمان تان دارید. وقتی به آن درستی می رسید می توانند تصویر برندتان و ایده هایتان را در داخل کناره ها بیاورید که به مخابره پیغام تان در طول نمایشگاه کمک می کند. و به منظور انجام درست آن، نیاز دارید تا در ابتدا اهداف شرکت تان را بشناسید که به طراحی نگاره و غرفه اضافه خواهد شد.

طراحانی با تجارت زیاد

ویژگی که به طراحی کل غرفه اضافه می گردد تمامی با طراحان گرافیک با تجربه زیاد و حرفه ای است که می تواند زندگی را به کل طراحی استند بیاورد. قبل از تثبیت طراحی استند، مطمئن شوید که از سازندگان غرفه و مدارک طراحان غرفه خواسته اند که نگاهی به طرح اولیه ای که چطور غرفه و نگاره نمایشگاهی به نظر خواهد رسید انداخته اید. به ایده های خود جهت جذب مردم به غرفه خود درسته با امتزاج نگاره های حیرت انگیز با طراحی بی عیب غرفه برسید.



:: برچسب‌ها: ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نکات اصلی برای طراحی غرفه نمایشگاهی خوب

1. باید در میان  جمعیت بالا و فاصله با مخاطب جذابیت و چشمگیری لازم برای جذب دید بازدیدکنندگان را داشته باشد.

2. باید بین طراحی غرفه و نوع محصول ارائه شده در آن ارتباط و هماهنگی مناسب وجود داشته باشد.(طراحی غرفه وسایل آشپزخانه با طراحی غرفه مناسب برای قطعات خودرو و سخت افزار در تمامی اصول ابتدایی حتی رنگ و نورپردازی بسیار متفاوت خواهد بود)

3. موقعیت مکانی غرفه برای طراحی آن بسیار تاثیر گذار است.(از دو بر دید داشته باشد و یا کنج نمایشگاه باشد. طراحی و جذب بازدید کنندگان با توجه به موقعیت کانی آن یکی از مهم ترین نکات برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاه است)

4. طراحی غرفه باید براحتی با یک نگاه بیان کننده پیام و هدف غرفه ساز باشد.

در ابتدا قصد داریم اطلاعاتی ضروری برای شمایی که قصد ساخت و طراحی غرفه برای نمایشگاه خوتان و یا طراحی برای دیگران را دارید بیان کنیم.در این راستا یک سری از قوانین برای غرفه سازان نمایشگاهی وضع شده است که برای کلیه اقدامات باید در نظر بگیرید.

البته این قوانین برای تمامی نمایشگاه به یک شکل نیست. بطور کلی باید بدانید که نمایشگاه های داخل ایران به دو دسته تقسیم بندی میشوند.

نمایشگاه هایی که در کنار برگزاری یک سمینار برگزار میشوند.

که این نوع نمایشگاه به علت فوکوس اصلی موضوع و قوانین روی برگزاری سمینار و توجه بازدیدکنندگان و میهمانان به سمینار اصلی قوانین خاصی برای رعایت نارند و براحتی با توجه به سلیقه خود میتوانید عمل کنید.و عموما این نمایشگاه ها یک روزه هستند و زود شروع و زود نیز خاتمه میابند.نکته جالب و مهم در طراحی این نوع غرفه ها طراحی ساده تر و نیاز به زمان و هزینه بالایی ندارند.

نمونه دیگر غرفه ، غرفه های نمایشگاهی هستند که در محل اصلی نمایشگاه ها مانند نمایشگاه بین المللی برگزار میشوند و دقیقا این نوع نمایشگاه ها مدنظر ما هستند.

این نوع نمایشگاه ها در تمام شهرهای ایران و بخصوص تهران برگزار می شوند.و دارای قوانینی برای برگزاری و ساخت غرفه هستند که تمامی افراد که متخصص ساخت و طراحی غرفه و شرکت برگزار کننده غرفه هستند باید طبق آن فعالیت کنند.

قوانین ساخت و طراحی غرفه

  1. در ساخت غرفه نباید از ابزارهای جوش و برش با آمپر بالای 50 استفاده کرد.
  2. طراحان و سازندگان غرفه برای رفت و آمد و آوردن وسایل به خصوص برای انتقال وسایل سنگین اجازه ورود با ماشین را ندارند.
  3. زباله و ضایعات ساخت غرفه باید بعد از هر مرحله حتما از محوطه غرفه سازی توسط خود غرفه ساز خارج شود.
  4. تخریب غرفه باید بعد از نمایشگاه و تا 48 ساعت پس از پایان نمایشگاه خاتمه یابد.و در صورت رعایت نکردن ساعات و قوانین تخریب و خروج ضایعات محتمل جریمه خواهد شد.
  5. یکی دیگر از مهم ترین نکات طراحی غرفه رعایت استاندارد طراحی غرفه است.
  6. قبل از برگزاری و افتتاح نمایشگاه ورود موتور و پیک موتوری نیز ممنوع است.
  7. همراه داشتن پول نقد و چک تضمینی برای صدور مجوز ساخت و  ساز الزامی است.نکته ای که وجود دارد این است که امکان دارد حتی برای تایید طراح غرفه نیاز به پرداخت وجه شوید.
  8. پرداخت هزینه هایی مانند هزینه برق مصرفی برای روشنایی غرفه نمایشگاهی
  9. در طراحی اولیه غرفه باید غرفه ها را با بنر خام از هم جدا کنید.

اصول اولیه طراحی غرفه

جالبه، راه حل های نمایشگاه پیش ساخته خلاقانه ترسیم می شوند تا شما را به شرایط برپایی ساده جهت فعالسازی برندتان برساند. توسعه ابتدایی و قطعات از پیش ساخته شما را جهت به کار اندازی کل طرح و آرایش فعالسازی در دوره زمانی محدود توقیت می نمائید. تشخیص دادیم که قوانین و ضوابط فروشگاه های بزرگ خرید به ما زمان کمی را جهت به پایان بردن کل روال به کار اندازی فعال سازی می دهند. برای این وضعیت راه حل های پیش ساخته به شما فرصت می دهد تا سوار و پیاده سازی تان را تشریع کنید.بهره گیری از ایده های خلاقانه و تخیلّی به وارد کردن تعداد بیشتری از بازدید کنندگان به فضای فعالسازی برندتان کمک می کند. انواع ابداعات تصویری و نقاشی وجود دارد که نقاشی های دل انگیز را تضمین می نماید. با تنوعی از تصاویر گرافیکی کامپیوتری تا فلیکس، راه حل های نمایشگاهی از پیش ساخته شده می تواند همه آنها را داشته باشد. هر چه در طراحی غرفه فضای فعالسازی برندتان جالب تر باشد، بازدید کننده بیشتری قدم در غرفه خواهد گذاشت. راه حل های نمایشگاهی از پیش ساخته وارد کردن حداکثر بازدید کننده را به میان فعالیت های BTL یا ابتکاری تضمین می نماید.چند قطعه اساسی از فعالسازی برند راحت و سبک شده اند. ما به عنوان یک برند بدون اشکال در مورد راه حل فعالسازی که سنگین است باید حسابی باشید. استندها، نمایشگاهی از پیش ساخته سر هم بندی می شوند تا تمام شوند و درجه بالاتری از ذوق برسند. این راه حل ها به چمدان های سبک رسیده که به قابلیت حمل کمک می کند. بسته های فعالسازی را جهت حمل و نقل ساده می سازد. شما می توانید بدون انتقال ممتد کل واحد هر گاه که فضای فعالسازی برندتان است، در فروشگاه را پارک های مشارکتی باشند.

اصول طراحی غرفه نمایشگاه و جذب بازدید کنندگان

حداکثر بازگشت روی سرمایه

استند نمایشگاهی از پیش ساخته شده به عنوان بهترین گزینه ای است که بازگشت سرمایه را فراهم می آورد. راه حل ها اصول طراحی غرفه نمایشگاهی از قطعات پیش طراحی شده درست شده که احتمال ساخت و سوخته شدن را مثل اسندهای سفارشی را خارج می سازد. همچنین راه حل های از پیش ساخته به شما اجازه استفاده از همان بسته برای چندین رویداد و نمایشگاه و از این رو کاهش هزینه بر نمایشگاه می دهد.

حداکثر سازی اثر جمعیت با نمایشگاه تجاری 20×20

نمایش هنری است که تعداد کمکی در آن تخصص دارند. نمایشگاه ها مکانی هستند که در آن شرکت ها می توانند تصویر برندشان را منتقل کنند و به توجهی تقسیم نشده با طراحی استثنایی دست یابند. وقتی به اندازه غرفه می کردیم، بیشتر ارائه کنندگان، غرفه 20×20 و حتّی بزرگتر را ترجیح می دهند. اندازه مهّم است و این ما می گوئیم چرا؟

قابلیت رؤیت ارتقاء یافته

هر چه غرفه تان بزرگتر، چیزهای بیشتری را در داخل آن می توانید نشان بدهید. برای شرکت های که موارد بسیاری بر حسب ارائه محصول، نشان دادن محصول، غرفه دارند، در طراحی غرفه نمایشگاهی غرفه های نمایشگاه 20×20 یا بزرگتر قابلیت های ارتقاء یافته ای را علاوه بر حضور عالی برند ارائه می دهند. یک طراحی ساختاری تأثیرگذار و مفصل نگاهی یکی شده را به غرفه تان داده و جمعیت عظیمی را جذب می کند بنابراین می توانید روی ایجاد ارتباطات متمرکز شوید.

فضای بزرگتر

شرکت ها گزینه تأمین کمکی غرفه با ارائه و نمایش های چشمگیر، استندهای قابل حمل و بنرها داشته در حالی که هنوز به شرکت کننده ها اجازه می دهد به همه قسمت های غرفه به آسانی دسترسی داشته باشند. غرفه به نظر جادار و فارغ از درهم ریختگی با فضای سازماندهی می شد، بی عیب می رسد که نه تنها برای بازدید کنندگان بکار برای کارمندانتان هم ایده آل است.

تاثیر بهتر

مشارکت مؤلفه هایی متنوع و گوناگون مثل صندلی های گرافیکی ، ایستگاه های نمونه نمایشی و غیره با غرفه های نمایشگاه تجاری 20×20 شدیداً آسان است. با فضای کاری بزرگتر، شما جای بیشتری جهت نمایش و ارتقاء بدون نگرانی در مورد مشکلات فضایی دارید بنرها را میتوان بزرگ ساخت و درون، بیرون غرفه ها آویزان نمود. سطح به طور بهینه تقسیم شده و برپاسازی کلی را می توان جهت چشمگیر و جذاب شدن و دعوت به دستیابی توجه بی مانند ساخت.برای شرکت هایی که در جستجوی اثر بزرگتر و RQI خوب در رویدادهای پیش رو هستند، فضای غرفه ای بزرگتر پشتیبانی مالی و ایده آل جهت تصویر برندتان است.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غرفه نمایشگاهی

طبیعتا با شنیدن نام نمایشگاه اولین چیزی که به ذهن انسان می خورد غرفه است . غرفه های نمایشگاهی اساسی ترین و مهمترین بخش حضور شما در نمایشگاه است . پس باید منحصر به فرد و خاص باشد . چرا که غرفه در حقیقت دفتر کار شما محسوب می شود و در جایگاه خود بیانگر ذهنیت، برند، فعالیت و شخصیت کسب و کار شما در نمایشگاه به حساب می آید . 

طراحی خاص غرفه نمایشگاهی و فعالیت های صورت گرفته در آن توسط بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان شما را به یک برند تبدیل می کند . غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی برای هر شرکت و تجارتی همانند جامه ای است که مدیریت آن کسب و کار بر تن دارد، به همان اندازه ای که باید دقیق، برازنده، زیبا و هوشمندانه باشد نشان دهنده شخصیت والاتر و باهوش تر مدیریت را به نمایش می گذارد . اما در این راستا نکته مهم و قابل توجهی که وجود دارد این است که غرفه سازی نمایشگاهی باید در همسو و هم جهت با کسب و کار شما باشد تا بتواند شما را سریعتر به اهدافتان برساند .

ساخت غرفه نمایشگاهی

یکی از مهمترین ارکان شرکت در نمایشگاه ساخت غرفه نمایشگاهی است به همین منظور است که قبل از ساخت غرفه با دقت بیشتری اهداف شما و شرکت شما جهت شرکت در نمایشگاه بررسی می شود و بر مبنای اهداف شماست که غرفه سازی شکل می گیرد . به جز طراحی، مصالح و مواد و نحوه ساخت غرفه دارای اهمیت بالایی ست .

به شکل کلی امروزه حضور در نمایشگاه های گوناگون از روش های توسعه تجاری محسوب می شود . بدین ترتیب بسیاری از افراد اعتقاد دارند که استفاده از ابزارهایی مانند ساخت غرفه نمایشگاهی نقش موثری در ایجاد اعتماد و توسعه تجارت ایجاد می کند. بنابراین باید گفت که جهت حضور موفق در یک نمایشگاه بین المللی و فروش و تاثیر گذاری بالا در میان بازدید کنندگان با استفاده از طراحی غرفه نمایشگاهی خاص و کمک از متخصصان و مشاورین این امر حاصل می گردد.

طراحان ساخت غرفه نمایشگاهی با آشنایی کامل از تجهیزات و متریال ساخت غرفه ، طراحی غرفه های نمایشگاهی، مواد و مصالح مورد نیاز، دکوراسیون داخلی ، ترکیب فضاها، پانورها، بافت رنگ و ..... اقدام ساخت و دیزاین کامل غرفه های نمایشگاهی می کنند.غرفه های نمایشگاهی به دلیل نمایش کالاهای ویژه و خاص و حضور همفکران و مخاطبان تجاری و گردهمایی همکاران نقش بزرگی در جذب مخاطب و فروش شما دارد. طراحی و متریال ساخت غرفه بسیار مهم بوده و ساخت و دیزاین آن مناسب با نوع و هدف عرضه صورت می گیرد. این طراحی به شکلی است که برای مخاطبان بسیار تاثیر گذار است. طراحی غرفه ارتباط مستقیمی با جذب افراد دارد و هر چه این طراحی متناسب تر باشد، نوع فعالیت شرکت و تبلیغات شما بهتر و تعداد بازدید کننده ها از غرفه شما بالاتر می رود. طراح غرفه باید بتواند متریال ساخت غرفه نمایشگاهی را بشناسد. داشتن ایده خلاقانه در ساخت غرفه بسیار با اهمیت است. از دیگر مسائل مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی عواملی چون نور، رنگ، فرم، صدا است. برای مثال شکل غرفه می تواند متناسب با نوع کالا و یا خدمات ارائه شده باشد. رنگ های بکار رفته در غرفه باید با یکدیگر و نوع آرم شرکت هماهنگی داشته باشد. همه این عوامل نقش زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت و جذب مخاطب توسط طراحی مناسب غرفه را از رایکا بخواهید.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غرفه سازی نمایشگاه                             

غرفه سازی برای نمایشگاه به عنوان یک ابزار قدرتمند که زائیده برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و نیز ایده خلاق شخص طراح و همچنین اجرای خاص و منحصر به فرد پیمانکار به منظور نمایش دادن انواع تکنیک های فروش و فعالیت های شرکت کننده است . 
شخصی در نمایشگاه موفق است که یک حضور موفق در نمایشگاه داشته باشد و این میسر نمیشود مگر اینکه یک مشاور و طرح و غرفه ساز برای غرفه سازی را در کنار خود داشته باشد . 
در دنیای طراحی غرفه های نمایشگاهی از مهمترین شاخصه های موفقیت در یک پروژه خلاقیت در طرح، زیبایی و ظرافت در کنار استفاده از سازه های مرغوب و متریال های روز دنیا است .

طراحی غرفه نمایشگاهی                           

طراحی غرفه نمایشگاهی در جذب مخاطب در نمایشگاه و همچنین استفاده بهینه از فضاهای غرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار است . برای شرکت در نمایشگاه به دلیل بالا بودن هزینه اجاره غرفه نمایشگاهی و تبلیغات به منظور موفقیت در نمایشگاه بهترین گزینه طراحی غرفه نمایشگاهی است . یک طراح غرفه، باید به درک کامل غرفه داران و اطلاعات به دست آمده به بهترین شکل ممکن دارد . به این منظور که طراحی غرفه به شکل اصولی در جذب مخاطب تاثیر گذار است . به طور کلی شرکت در نمایشگاه باید با هدف معینی انجام شود تا به یک حضور موفق در نمایشگاه تبدیل شود در این صورت مشاوران و طراحان غرفه به کمک می آیند .



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غرفه نمایشگاهی ابزار قدرتمندی است ، زائیده برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و ایده خلاق طراح که به منزله ویترینی است برای نمایش انواع فعالیتها و تکنیک های فروش به کلامی دیگر، غرفه نمایشگاهی یک تصویر چند بعدی از پیام های بازاریابی و فروش است .
 غرفه مجموعه ای از سازه های فیزیکی نیست بلکه واسطه بازاریابی یکپارچه ایست که از ویژگی های فیزیکی خود برای ایجاد فرصتهای فروش محصولات و خدمات استفاده میکند . غرفه تصویر روشنی از شرکت کننده است برای دامنه وسیعی از مخاطبان!

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

غرفه سازی نمایشگاهی به معنای ایجاد یک فضای محدود فروشگاهی برای مدت زمان موقت است. در گذشته غرفه سازی به شکل ساده و بی آلایش و با کمترین امکانات انجام می شد. همین که فروشنده ها می توانستند با استفاده از یک سازه جداکننده چوبی یا فلزی فضای نمایشگاهی را بین خود و فروشنده مجاور، تقسیم کنند، یک غرفه ایجاد می شد. اما در حال حاضر غرفه سازی به حوزه علم طراحی و دکوراتیو وارد شده و آن را به امری پیچیده تبدیل کرده است.
 به طوری که عنصر زیبایی به جزء جدایی ناپذیر غرفه های نمایشگاهی تبدیل شده است. به عنوان مثال سازه های مدولار هشت پر و اسپیس فریم ها به عنوان گامی نوین در صنعت طراحی و دکوراتیو غرفه سازی استفاده می شوند. امروزه غرفه سازی با استفاده از تجهیزات و دستگاه هایی انجام می شود که سرعت طراحی را تا حد زیادی کاهش داده و در عین حال به زیباسازی غرفه های نمایشگاهی انجامیده است.
غرفه های نمایشگاهی باید بتوانند نیازهای بازاریابی و برندینگ شرکت ها را برآورده سازند. بنابراین شاخصه زیبایی و جذابیت یکی از مهمترین ویژگی های غرفه ها به شمار می رود که در زمان طراحی باید به آن توجه ویژه شود.

نکاتی در مورد طراحی غرفه های نمایشگاهی که امید است مورد توجه و استفاده  قرار گیرد:

 غرفه انبار نیست!       
طراحی غرفه چیزی بسیار فراتر از پر کردن فضا با اشیای موجود در انبار سازمان است. بسیاری از کارفرماها در آخرین لحظاتی که باید به نمایشگاه بروند از واحد خدمات یا روابط عمومی می‍خواهند چیزهایی را برای بردن به نمایشگاه آماده کنند. در نتیجه بسیاری از غرفه های نمایشگاهی بیشتر به انبار شرکت‍ها و سازمان‌ها شباهت دارند تا یک اثر هنری!

غرفه اثر هنری است   

غرفه می‍تواند محل تجلی هنری طراح و نشان دهنده سطح دانش و بینش فرهنگی هنری و سلیقه وی باشد. غرفه لباس کارفرماست و طراح موظف است بهترین طرح دوخت را برای آن ارائه دهد.

 طراحی غرفه ، تخصص است  

نجارها، آهنگرها، نقشه‌کش‍ها، معماران، طراحان داخلی، طراحان صنعتی، طراحان‌صحنه و لباس، طراحان گرافیک و گاه تاً مهندسان عمران و کامپیوتر، همه خود را در زمینه طراحی غرفه جامع و مانع می‍دانند در حالی که طراحی غرفه خود می‌تواند یک رشته مستقل باشد.
برخی هنرمندان تصور می‍کنند طراحی غرفه عملی تفننی است و در کنار کارهایشان به آن می‍پردازند. این طور هم می‌توان نگاه کرد، اما حاصل این رویکرد به هیچ رو غرفه حرفه‌ای نیست.
متریال های مورد نیاز در غرفه سازی نمایشگاهی
اغلب غرفه های نمایشگاهی که در حال حاضر استفاده می شوند، از نوع پیش ساخته و با ترکیب ظاهری همگون و زیبا هستند و در آنها از فرم های متنوع استفاده می شود. برای ساخت این نوع غرفه ها از متریال های پلی اتیلن و pvc استفاده می شود. این متریال ها اغلب سبک هستند و جابجایی غرفه ها را ساده تر کرده اند. یکی از ویژگی های این نوع غرفه ها ترکیب بندی، کارایی و زیبایی آنها می باشد.
برخی دیگر از غرفه های از پیش ساخته، از جنس پروفیل های آلومینیومی هستند و برای سرهم کردن آنها از یراق آلات و صفحات پرکننده استفاده می شود. این نوع غرفه ها وزن بیشتری نسبت به نوع قبلی دارند، اما استحکام آنها بیشتر است.



:: برچسب‌ها: ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قوانین ساخت و ساز غرفه ها در سایت های نمایشگاهی
1-موارد مورد استفاده برای ساخت و نصب غرفه های نمایشگاهی ویا هر نوع سازه مورد استفاده دیگر باید متشکل از مواد غیرقابل اشتعال و یا کمتر قابل اشتغال باشند.
2- انجام هر نوع فعالیتی که مانع از فعالیت سیستم حفاظت از آتش سوزی و سیستم نظارت مرکزی نظیر زنگ خطر وسیستم گریز از آتش سوزی، شیرهای آتش نشانی و سایر وسایل اطفاء حریق باشند، اکیدا ممنوع می باشد.
3-تدابیر لازم برای حرکت آزاددر راهروهای میانی غرفه ها و امکان دستیابی به وسایل اعلام و اطفاء حریق آتش نشانی و راههای فرار از آتش سوزی و خروج اضطراری در جهت حفظ ایمنی محل سالن ها اندیشیده و برنامه ریزی شده باشد.
4- راهرویی حداقل به میزان ۱۲۰ سانتی متر بین سازه های موقت و محل شیرهای آتش نشانی و درهای ورودی در محل قرار دادن وسایل اضافی و زنگ خطر آتش سوزی باید در نظر گرفته شود.
5- راهروی مخصوص دسترسی تعمیرات و تاسیسات سالنها با پهنایی به میزان یک متر بین سازه های موقت و تجهیزات منصوبه روی دیوارهای سالن پیش بینی شود.
6-هیچ وسیله ای نباید  در جلوی تجهیزات کشف و اعلام حریق و اطفاء یا وسایل و یا تجهیزاتی که به منظور توزیع برق روشنایی در سقف سالن نصب شده اند قرار گیرد.
7-غرفه سازان موظفندکه بر اساس نقشه ای که در مورد تایید مدیریت قرار گرفته است وظایف خود را انجام دهند و از ایجاد هر نوع تغییر در نقشه ها بدون کسب تاییدیه لازم جلوگیری می شود.
8-مدیریت می تواند هر نوع ساخت و سازی را که مغایر با دستورات وآیین نامه ها باشد تخریب نماید. غرفه داران نیز موظف هستند مسئولیت پرداخت کلیه هزینه ها و خطرات احتمالی را که در این زمینه ممکن است بروز نماید،‌ بپذیرند.
9- کلیه کارگرانی که برای انجام وظایف وارد نمایشگاه می شوند نظیر برق کاران، جوشکاران، رانندگان لیفتراک وسایر کارگران حرفه ای باید دارای گواهینامه کار مخصوص مراکز وزارت کار و یا فنی حرفه ای باشند و رعایت کلیه قوانین مرتبط الزامی است.
10- در هنگام غرفه سازی تمهیدات لازم جهت عدم آسیب به تجهیزات ،‌دستگاهها،‌پانلها،و سایر لوازم منصوبه بر روی دیوارهای سالن بعمل آید.
11- از مهارکردن سازه های موقت غرفه ها به لوله های فولادی برق،اعلام حریق،آب و گاز و سایر منصوبات بر روی دیوار و سقف سالنها جدا”خودداری گردد. ۳-۱۲) از گذاشتن هرگونه شی و لوازم ،خصوصا ظروف و بطریهای حاوی مایعات بر روی مرکز کنترل اعلام حریق، تابلوهای برق سالنها جدا”خودداری گردد.
12- از استعمال دخانیات و ایجاد شعله پرهیز گردد.
13-به منظور رعایت مقررات، غرفه داران موظف هستندکه نظارت کامل در امر ساخت و ساز در محل مرکز نمایشگاهی را داشته باشند و تلاش نمایند تا کلیه قوانین مربوطه از سوی خودو سایرین رعایت شود.
14-برای سیستم روشنایی از لامپ های کمپکت (کم مصرف) استفاده گردد.
15- وسایل الکتریکی مورد استفاده در فضای باز و بیرون غرفه ها باید ضد رطوبت باشند وتمهیدات لازم حفاظتی در زمینه عایق سازی رطوبتی و عایق مناسب تغییرات جوی در ساخت و نصب آنها رعایت شود.
16-از هرگونه رنگ آمیزی ستون و تابلو برق نصب شده بر روی آن خودداری فرمایید.
17-غرفه دارها اجازه ندارند بخش زیادی از غرفه خود را نقاشی کنند. تنها در حد ترمیم و قبل از برپایی نمایشگاه و دوره آماده سازی غرفه ها اجازه رنگ کردن دارند. برای این کار نیز باید موارد امنیتی  زیررا انجام دهند:
الف- نقاشی باید در مکانی صورت گیرد که در آن هواکش مناسبی نصب شده باشد.
ب- استفاده از رنگ های غیر سمی الزامی می باشد.
ج- کف زمین را باید با کاغذ خشک یا ورقه های پلاستیکی با پوشش مناسب پوشاند.
د- نقاشی در مجاورت دیوارهای سالنهاممنوع است.
ه- شستن وسایل نقاشی داخل سالنها ممنوع است.
18 مسئولیت خسارت ناشی از نقاشی غرفه ها و هزینه بازسازی قسمت های آسیب دیده به عهده غرفه داران است

ضوابط انصراف از مشارکت و یا کاهش فضای رزرو شده
کاهش متراژ و یا انصراف از مشارکت می باید حداکثر تا 45 روز قبل از افتتاح نمایشگاه رسماً و بصورت مکتوب به برگزارکننده اعلام گردد . در اینصورت پس از کسر 30 درصد از مبالغ واریزی، برگزارکننده نسبت به استرداد مابقی اقدام خواهد نمود.
در فاصله زمانی کمتر از 45 روز تا زمان افتتاح، به هیچوجه درخواست انصراف پذیرفته نخواهد بود و در صورت عدم استفاده از غرفه تخصیص یافته در نمایشگاه هیچگونه وجهی مسترد نشده و برگزارکننده مجاز میباشد غرفه مربوطه را در صورت عدم استفاده متقاضی اولیه و به منظور پیشگیری از خدشه دار شدن چهره و ظاهر نمایشگاه ، (چه به صورت رایگان و چه درقبال دریافت وجه غرفه) به سایرین واگذار نماید . لذا از شرکت کنندگان محترم تقاضا دارد قبل از ثبت نام تمامی جوانب و شرایط کاری خود را به درستی سنجیده و پس از حصول اطمینان از امکانات و مقدورات خود نسبت به مشارکت در نمایشگاه اقدام نمایند تا از بروز مسائلی که بر روند اجرایی نمایشگاه بویژه در روزهای نزدیک به افتتاح آن ، تأثیر منفی باقی می گذارد جلوگیری شود. ضمناً کاهش فضا در فاصله زمانی کمتر از 45 روز تا افتتاح نمایشگاه امکانپذیر نمی باشد.
شرکت کنندگانی که در مدت زمانی کمتر از 45 روز به افتتاح نمایشگاه ثبت نام نمایند نیزدر صورت انصراف مشمول بند فوق خواهند بود.
حفاظت و امنیت غرفه ها
بر اساس مقررات شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، از سوی برگزارکننده یک نسخه فرم حراست ، مربوط به مسائل حفاظتی (لینک فرمودستورالعمل) در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت که لازم است توسط مدیریت شرکت مطالعه و در وب سایت آپلود شود . تنها پس از ارائه فرم مذکور به ستاد برگزاری امکان تحویل کارت‌های شناسایی غرفه داران امکان پذیر خواهد بود.
 مسئولیت مراقبت و محافظت از غرفه و وسایل آن در ساعات برپایی نمایشگاه بر عهده شرکت کننده می باشد . پس از خاتمه ساعات کار نمایشگاه بین المللی ایران در هر روز نسبت به تخلیه سالن ها و پلمب دربهای ورودی اقدام شده و مسئولیت حراست از غرفه ها برعهده انتظامات نمایشگاه بین المللی ایران خواهد بود؛ لذا لازم است مسئولین غرفه ها هر روز قبل از باز شدن درب سالن ها در محل سالن حضور یابند. هرگونه عواقب ناشی از عدم حضور به موقع بر عهده صاحبان غرفه ها می باشد.
 استفاده یا نگهداری مواد آتش زا و کارتن های خالی در داخل سالن به ویژه پشت پانلها ممنوع می باشد.
بیمه آتش سوزی برای کلیه شرکت کنندگان اجباری می باشد که توسط برگزار کننده نسبت به انجام آن برای کل سالن های تحت پوشش اقدام شده و هزینه آن به صورت جداگانه از شرکت کنندگان اخذ خواهد شد . سایر بیمه ها بصورت اختیاری بوده و به غرفه داران محترم توصیه میشود نسبت به انجام بیمه های دیگر علاوه بر بیمه آتش سوزی اقدام نمایند .
مسئولیت مفقود شدن وسایل یا کالای داخل غرفه ها در ساعات دایر بودن نمایشگاه که حضور غرفه داران در محل غرفه الزامی است، برعهده غرفه داران می باشد.
در صورت مفقود شدن وسایل یا کالای داخل غرفه و یا بروز حادثه ای در محل غرفه، بایستی مراتب سریعاً به اطلاع مدیر سالن و نگهبان سالن رسانیده شود تا با حضور نماینده حراست نسبت به تنظیم صورتجلسه اقدام گردد. پیگیری این امر بر عهده شرکت کننده میباشد.
درصورت نمایش اقلام ارزشمند و گرانقیمت که سبک و کم حجم بوده و امکان به سرقت رفتن آنها وجود دارد، به غرفه داران محترم توصیه می شود اینگونه اقلام را هر روزپس از پایان یافتن ساعت کار نمایشگاه با خود خارج نموده وروز بعد مجدداً به همراه بیاورند.
ساعت ورود بازدید کنندگان به داخل سالن، 10صبح هر روز می باشد لیکن به منظور آماده سازی مجدد غرفه ها و نظافت سالن ها، هر روز از ساعت 9:30 صبح درب سالن‌ها باز می‌شود لذا مقتضی است از هر غرفه حداقل یک نفر از ساعت 9:30 جلو درب سالن حاضر باشد تا از بروز مسائلی نظیر فقدان یا سرقت کالاها جلوگیری شود، همچنین در صورت نیاز به ورود کالا یا وسایل به داخل غرفه نیز تنها بین ساعت 9:30 تا 10صبح امکان پذیر خواهد بود.
در ایام آماده سازی سالن و غرفه سازی (تا قبل از افتتاح نمایشگاه) خروج هر گونه وسایل، تجهیزات، لوازم غرفه سازی و...... مستلزم اخذ برگه خروج از مدیر سالن میباشد. برگه خروج باید به تأیید و امضاء مدیر سالن برسد.
با توجه به اینکه اکثر کالاها و لوازم داخل غرفه ها قابل اشتعال می باشند لطفاً از هرگونه جوشکاری، برشکاری و هرگونه اقدامی در داخل سالن که احتمال بروز حریق را سبب شود خودداری نموده و وسایل دکوراسیون غرفه خود را بصورت آماده شده و صرفاً جهت مونتاژ به داخل سالن وارد نمایید.



:: برچسب‌ها: غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای جذب بازدیدکننده لازم است تا اصول غرفه سازی نمایشگاه را که مرتبط با این مسئله می باشد را رعایت نمایید.
با رعایت نکات بسیار ریز در امر اصول غرفه سازی نمایشگاه می توانید به راحتی برنده میدان رقابت باشید.
اصل اول از اصول غرفه سازی نمایشگاه
نظم از اصلی ترین اصول غرفه سازی نمایشگاه می باشد که قادر است به میزان بسیار چشمگیری در جذب بازدیدکننده نقش داشته باشد.
نظم یک غرفه نمایشگاهی تا حد بسیار چشمگیری قادر به بخشیدن یکپارچگی به غرفه می باشد.
از طرفی با وجود نظم شما می توانید حس آرامش را در مخاطب خود ایجاد نمایید و میل و رغبت آن ها را به ماندن در غرفه تان افزایش دهید.
میگوییم نظم از اصول غرفه سازی نمایشگاه است چراکه با نظم داشتن غرفه تان مخاطب می توانید به راحتی در بدو ورود تمامی محصولات و خدماتتان را مشاهده نماید.
پس سعی کنید محصولات خود را در درون غرفه بسیار با نظم چیده و دیزاین و طراحی خاصی برای چیدمان آن ها در نظر بگیرید.
اصل دوم از اصول و قواعد غرفه سازی نمایشگاهی
به شعور مخاطب خود احترام بگذارید.
حتما باید محلی برای حضور بازدید کننده در داخل غرفه تعبیه گردد.
تا بازدید کننده بتواند به راحتی و با احساس آرامش و احترام در غرفه شما بماند.
از اصلی ترین نکات در طراحی غرفه نمایشگاهی همین مسئله است که باید الزاما مکانی برای نشستن بازدیدکنندگان در نظر گرفته شود.

مهم ترین نقش یک غرفه نمایشگاهی در جذب مخاطبان هدف چیست؟
از مهم ترین نقش هایی که یک غرفه نمایشگاه بر عهده دارد می توان به پتانسیل آن در جذب مخاطب اشاره کرد. لازم به ذکر است که طراحی یک غرفه اهمیت به سزایی در جذب مخاطبان دارد، از این رو صاحبان صنایع همیشه به دنبال طراحی و دیزاین هایی متفاوت و مرتبط با خدمات خود هستند.
طراحی های یک غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که مخاطبان مورد نظر را به سمت خود جذب کند و آن ها را برای مدتی کنار خود نگه دارد تا در این زمان بتواند خدمت و کالای عرضه شده خود را به او معرفی کند. فراموش نکنید که مدت زمان لازم برای جذب مخاطب در غرفه شما تنها 5 ثانیه است، اگر در این 5 ثانیه به نکات مهم در جذب مخاطب توجه لازم مبذول نشود شما به عنوان کارفرما بخش مهمی از مشتریان بالقوه خود که از طریق بصری جذب می شوند را از دست خواهید داد. علاوه بر مواردی که ذکر شد توجه به رنگ، بو، دکوراسیون و جزییات یک غرفه نیز از المان هایی است که در طراحی غرفه باید لحاظ شود.
یکی از راهکارهای جذب مشتری در فضای صنعتی و تجاری، شرکت در نمایشگاه های گوناگون به منظور معرفی برند و کالای عرضه شده است. تبدیل این به فرصت به شرایطی که باعث جذب مشتری و پولسازی می شود را می توان از پتانسیل های یک غرفه خوب و مناسب دانست. غرفه ای که برای مشتریان آنقدر جذابیت دارد که به تماشای جزییات آن می پردازند و آن ها را وادار می کند تا به تک تک خدماتی که در شرکت ارائه می شود توجه کنند. همچنین استفاده صحیح از مبلمان و چیدمان موثر یک غرفه نیز می تواند میزان تاثیر گذاری مثبت آن را به شکل چشمگیری افزایش دهد.
یکی دیگر از نکاتی که در غرفه سازی نمایشگاه باید مد نظر سازندگان و متخصصین امر قرار بگیرد  فراهم سازی شرایط لازم برای جذب مخاطب و رفت و آمد او در غرفه  است. با این کار مخاطب احساس راحتی و آرامش خواهد کرد و با فکری باز به انتخاب کالاها و یا خدمات مورد نیاز از شرکت می پردازد.
نورپردازی از اصول طراحی غرفه
بله ، نورپردازی بسیار مهم می باشد. دقت نمایید که نورپردازی روی محصولات به بهترین نحو ممکن انجام شود.
تا بتواند بیشتر مخاطب را جذب نماید.
با نور مناسب شما می توانید به راحتی نگاه ها بازدیدکنندگان را جذب نمایید از طرفی بدانید که نور باید به میزان متعادل باشد.
نور زیاد و یا نور خیلی کم به میزان بسیار چشمگیری قادر به فراری دادن مخاطبانتان باشد.
می توانید نورپردازی خاصی را برای هریک محصولات خود در نظر بگیرید.
با این کار جذابیت غرفه شما نیز به میزان بسیار چشمگیری افزایش خواهد یاقت.
اگر بعنوان یک کارفرما به دنبال رعایت اصول غرفه سازی نمایشگاه هستید.
شما پیشنهاد می نماییم قبل از همکاری با شرکت های غرفه سازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی یک جلسه با تمامی مدیران فروش خود ترتیب دهید.
به یک اتفاق نظر برسید و جمع بندی کنید.
سپس با شرکت ساخت غرفه خود جلسه ای را ترتیب دهید و تمامی نکات را با آن ها در میان قرار دهید.
از تجربیات آن ها استفاده نمایید و بهترین و مناسب ترین تصمیم ها را برای غرفه نمایشگاه خود اتخاذ نمایید.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()

میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

تبلیغات کلیکی گوگل
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

بهترین مبلمان اداری
مبلمان اداری لوکس آفن
www.afn-furniture.com

best hotel tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی سینه
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

غرفه سازی نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

برگزاری مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

نصب کف کاذب
نصب کف کاذب با بهترین کیفیت
www.azaran.com

برگزاری مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

رفع بوی بد فاضلاب
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

قیمت ردیاب خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

جراحی زیبایی پلک
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

موارد استفاده از دستگاه برش لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور آنتالیا
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

پودر آببند بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عوارض تزریق ژل
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

باغ عروسی
تشریفات و خدمات مجالس ملل
www.melalceremony.com

تور کوش آداسی
برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی انبار
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان